lillemy83 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Jeg er nå i uke 30,og begynte å tenke på tilbake da jeg var ca 3 mnd på vei ..da malte jeg i en leilighet i mange timer. det meste av malingen av vannbasert oljemaling,men noe ble malt med oljebasert! er så redd for at jeg kan ha skadet barnet på noe måte da jeg malte den gangen.. hoff jeg blir helt gal av å tenke på det! tror dere det var noe farlig å stå i malingslukt så mange timer? har ikke malt noe annet enn kun den gangen! hilsen bekymret (SNART MAMMA)
litagod Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 tror ikke barnet har tatt skade av det.
mams06 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Regner med at alt er bra med babyen,skal ganske mye til før barnet får skader. Hvis dere lufta litt imens dere holdt på går det nok bra.
Møøø Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Så lenge du ikke sov i samme rom som du mala er det ingen fare. Dessuten er vannbasert like farlig som oljebasert, den vannbaserte avgir gasser mye lenger enn den oljebaserte. Dette er vertfall hva jeg har hørt. Ikke bekymre deg du )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå