Gå til innhold

UKE 39 skravletråd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du snakker om stikkinger så.. fikk jeg to ganger etter hverandre store stikk i mage/underlivet i går. Såpass vonde at jeg utropte et "au" hver gang. Aner ikke hvordan de festesmertene kjennes, til tross for to graviditeter, men har aldri hatt særlig tegn på graviditet før testen tror jeg. Nå vet jeg at jeg kan teste før IKM, da jeg fikk en hel konvolutt med tester i posten fra Danmark her om dagen..

Hvis el-testen var positiv 12.sept - når kan jeg teste, eller når er det vits i å begynne å teste? Nysgjerrig da vettu! .0)

Har mega vondt i brystvortene og ellers i brystene.. men det er tidlig å si om det har noen sammenheng.. går her og er litt småkvalm, men det skyldes bivirkninger av antibiotikaen.. Ellers har jeg hatt ganske vondt i underlivet i dag.. nesten som småkramper.. uff, håper det ikke er noe galt!!

Og til deg Lone: du kan teste deg 14 til 16 dager etter el.. noe som jeg antar for din del å ha vært rundt 13. - 14. september..

Har funnet ut at jeg ikke kan teste før 29.. buhuuu, lenge til!!!!

Annonse

hei trine!

Leste noen sider tilbake her, at du hadde elslim 16.sept - hvordan gikk det? Ble det noe prøving? Det tar ihvertfall ca en uke fra el før du kjenner noen symptomer. Ikke gi opp :0) Hvordan har du det ellers? Er du trønder du også? Hvor gammel er du?

Jess.. 16.september dumpet det ned litt el-slim her.. Det ble prøving 16 og 17 + i dag. Så jeg håper kanskje at det klaffet, mn tviler.

Er ekstremt sliten om dagn. Pendler til Oslo hver dag for å gå på utrykningskurs. Står opp kl 5 hver morgen... Men det er verdt det. Jeg er nok ikk trønder, jeg er Opplending. Fyller 24 i oktober ;D

Du har jo de beste sjanser for å lykkes når dere har prøvd tre dager i strekk! Gode sjanser vil jeg si. For el kommer jo ikke før like etter slimet. :0)

Skjønner du er sliten når du har så lange dager ja. Jeg klager over å stå opp 0645..he he..Jobber på den lokale skolen bare noen minutters gange fra hjemmet. Vi er begge i 2.PP kan jeg se. :0)

Jeg ser på Anna Phil på TV2 nå. Hjemme alene til onsdagkveld. Så det blir litt bimming etter ungenes leggetid.

Hum.. Ja, men jeg forventer egentlig ikke og bli gravid enda. Og instiller meg på at TR kommer.. For jeg blir griseskuffa hvis jeg går og kjenner etter ang symptomer.. Spesielt nå som jeg må konsentrere meg ekstremt om kjøring så er det greit at jeg prøver og sortere vekk enkelte tanker.. Selv om det er ekstremt vanskelig.. Men men..

Japp, begge to er visst i 2.pp.. Hehe.. Ja, hjemme alene ja.. Samboern sitter her han og.. Men nå tror jeg snart jeg skal kaste meg i senga og lese om kjøreprosessen..

Annonse

Ja, da har jeg sniklånt en pc på jobb her, er friminutt og jeg har ikke vakt. Tror jeg kommer til å teste med en el-test eller grav test på fredags morgen siden jeg misstenker at jeg hadde en festeblødning ntt til i går en gang. Blir såååå spennende!!! Satser på at hele gjengen seiler fint inn på 1.trimester snart!!

Vet dere hva... jeg er så lei av å gå rundt å kjenne på symptomer som like gjerne kan være tegn på tanta... arrg!! Så dumt at det er så lenge til jeg kan teste.. Ikke før 29. Og kjenner jeg kroppen min rett, kommer det nok til å ta litt tid før spiren sitter hos meg, hvis ikke hadde jeg nok vært gravid allerede.. (sluttet på p-plaster i februar uten å prøvd alt for hardt)

Nå begynner jeg å bli spent også. Neste uke er vi mange som skal teste om ikke mensen kommer. Jeg tenker å teste neste fredag. Regner IKM mens fredag siden jeg spotta i 2 dager før.

Jeg har ikke tatt noe EL test eller funnet noe EL slim. Men har hatt sex hver dag. Så da får jeg bare håpe.

Masse lykke til alle sammen.

Stor klem

Herlig når alle viker for deg da!

Her er det snart klart for Grey's. Må vel se for å holde meg oppdatert. Virker som det er mange her inne som ser på det. I morgen har jeg fri. Da skal jeg til frisøren med ungene. Det er tid for fotografering på barnehagen, så lillejenta må ordne litt på bustehuet sitt. He he.. Har du noen barn fra før, eller er dette førstemann?

Ja, det er greit at de viker når jeg kommer i 150 kmt.. Men det er litt annerledes i bykjøring og spes kjøring mot rødt lys i kryss.. De fleste ser deg og viker. Men det er noen tullinger som begynner å kjøre forbi de som viker for deg.. Skjedde en del ganger i dag.. Skiftet sirene også FIRE ganger før en jævla dust i en bil oppdaget meg.. Han satt og snakket med mobilen i handa og røyka samtidig.. Jadda..

Hehe.. Kjekt med litt hårklipping.. Ja, det er min første jeg prøver på nå ;)

Jeg var hos frisøren og klippet håret til ungene i dag. De er 3 1/2 og 8 år gamle. Pris: 225,-kr pr hode!!!!

I tillegg brukte en lærling 5 min og stusset en cm rundt mitt hode ved skuldrene. 150,-kr takk

Altså: Mine 150 kr kan jeg godta, men 225,-kr for hver av ungene? Jeg gapte der ved kassen. Kommer aldri til å dra dit mer. DYRT JA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...