Gå til innhold

Studentbaby :)

åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hahaha! skvatt orntli når eg leste ditta! eg berre *veit ho SÅ godt kem eg e?* so skjønte eg at eg hadde skreve det sjøl! hahaha!

Har ikkje hatt tid i det heile tatt te å være på dataen i helga, sia eg har vært heime :) det gikk i hundreognitti og plutselig var det sønda'n.... *sukk* men kosli å ha seg en tur heimatt va det!

Har prøvd å finne ut ken du e då*nysgjerrige meg*, sia svogern min e ett år eldre enn deg:) men han vakje masse hjelp i... "e det ho lyse med krøllane som hang sammen med....?" spør han meg :) tja, svarte eg.... kanskje? Så eg lar det være med det :) tror forresten ikkje henrik har spilt volleyball? men tja... han har kanskje ei mørk fortid eg ikkje veit om :) han e en rallar :)

Kjipt å bli sjukemeldt da! men greit når du fremdeles har skulen da... Eg va hos legen på fredag og fikk klarsignal te å fortsette å jobbe, og gla e eg for det! har jo vært plaga med kynnere sjøl sia uke 15, men så lenge eg e forsiktig med løft og stress og tråkking så går det greit :) lille babbisen ligger på tvers sa legen, noe som kunne hjeloe til å provosere frem kynnerene.... Fint, tenkte jeg :) Sniiiiiiiiiiille babbis :)

jeg kom hjem i går med en halv søppelsekk babyklær som jeg har arva fra venninne, i tillegg te at mamma kjøpte ett par sengesett, og jeg kjøpte noen bodyer og en parkas som knøtte kan bruke NESTE ÅR! det var en merkelig tanke det! en ting er å kjøpe dette bittelille.... men å kjøpe noe til en ettåring....MIN ettåring! hjelpe og trøste :)

koslig at guttane e med da! eg grein mine bitre tårer den første tia, fordi sambo ikkje kunne skjønne alle mine bekymringer og tanker :) men nå er alt fryd og gammen!

Btw, jvis du/noen i familien liker å strikke,har de salg på garnbutikken i florø :) var innom sammen med søstern og tante og kjøpte garn i helga :) har lagt inn aksjer på både det ene og andre :) strikker ikke selv, men har heldigvis en familie som er veldig gla i det :)

Spennende å høre hva du har fått handla i helga da!! Tipper noe VELDIG lurt(sia du ar venninne med erfaring med) og noe VELDIG søtt :) type egentlig-ikke-nødverndig-men-så-søtt-da! :) vet du forresten hva det blir? eg får gutt, så her er går det i lyseblått!!

åsså jeg da :=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6362314-studentbaby/#findComment-6362323
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...