Gå til innhold

Dere som har hatt svangerskaps forgiftning.Hvordan var formen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en dundrende hodepine,er kvalm og tørster noe inderlig.Begynner å bli redd for at det er svangerskaps forgiftning..Er i tillegg veldig opphoven i armer og bein og har vondt i de...Begynner å få litt panikk..Har hatt så mange plager dette svangerskapet..Orker ikke mer..Skal til jm i morgen..Babyen er veldig lite aktiv,har vært det både i går og i dag..Den er ellers propell..

Har ligget i 3 timer nå, men formen er fortsatt laber...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt begynnende sv.skapsforg., di vurderte å sette igang hele greia, men til slutt bedret det seg. De klareste symptomene er hodepine, hoven iarmer og bein og høyt blodtrykk, fikk jeg beskjed om. Syns du bør nevne det til jm, så tar de blodprøve eller urinprøve. Jeg merket ikke noe til dette selv, men så bedret jo min situasjon seg, da. Hadde ikke hodepine, men hadde jeg hatt det ville det vært noe helt annet, sa de.

Fortell om dette til jm, du

Skrevet

Jeg har hatt alvorlig sv.sk.forgiftning og formen var ikke bra.Hadde vondt i hodet,var kvalm hadde hovnet opp i hele kroppen,det flimret for øynene og slike ting...formen ble bare værre og værre...Riene mine startet da av seg selv men det utløste at morkaka sviktet og løsnet.

Hadde nok gått sånn litt for lenge uten at legen min slo alarm,reiste opp på sykehuset uten at jeg trodde de skulle gjøre noe(hadde da byttet sykhus siden de på vinger stoppet fødslen min 2 ganger).Da vi kom til Elverum tok de tak i ting og det ble haste ks og gutten min veide 2690g og var 47 cm.

Håper ikke jeg skremte deg for det var ikke meningen,men er du bekymret hadde jeg reist å sjekket det!Du skal ikke gå å bekymre deg!!Jeg venter nå nr 4 og er veldig bekymret av meg,men har heldigvis sluppet unna det meste av plager dette sv.skapet.

Vil iallefall ønske deg masse lykke til.Har lest mange av innleggene dine og unne deg ikke å få sv.sk.forgiftning oppå alt annet!Det håper jeg du slipper.

Lykke til med gutten!

Skrevet

kom du iväg till jm? kan du inte skriva och berätta hur det gick? hoppas bra såklart!

vi tänker på dig

klem

Skrevet

Heisann tusen takk for alle svar :0)

Var hos jordmor idag.Blodtrykket er fint og urinen var fin.Har ødem på 2 og litt hodepine ennå.Men liten er ikke så aktiv så den burde være.Jm mente at det er pga at han sitter i seteleie.Hun brukte litt tid på å finne fosterlyden idag, men den var fin da hun fant den.

Om jeg kjenner veldig lite liv i kveld skal jeg på ul i morgen klokka 12.Men nå har jeg kjent litt liv.Håper på at det blir mer.Skal uansett på en ekstra ul på torsdag klokka 1445.De vil sjekke hvorfor han har roet seg slik ned.Er i uke 33 nå.

Satser på at alt er bra, men litt bekymra blir en jo alltids.

Skrevet

Visste ik at du kunne ha svangerskapsforgiftning og at dette kunne bedre seg...jeg fikk beskjed om dette for noen dager siden, men nå ser alt bra ut utenom de andre tusen tingene da....lykke til idefix....vet hvordan du har det...svangerskapet mitt er tungt det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...