Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Og det var fantaskisk morro å se lille nurket vifte med armer og bein! Helt skjønt! Men var ikke spesielt villig til å vise seg frem når vi så etter kjønn gitt...men jordmor trodde det var jente! :) Hun var ikke helt sikker da. Men jeg kommer til å tenke på lille nurk som jente heretter jeg, så får jeg heller får meg en overraskelse senere...hehe... Eller kanskje jeg skulle bestilt en UL time noe senere? Er i alle fall kjempelykkelig i dag! :)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 hehe var akkurat samme her... kunne ikke se skjønnet helt tydelig men sa at det så mest ut som en jente, og på det kinisiske fødselskartet står jeg på jente så vi får se.. hadde vært morsomt ettersom jeg har en gutt sen før.
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Ja, står jente på det kinesiske fødselskartet hos meg også, så jeg satser på det jeg
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer så masse med en velskapt liten (mest sannsynlig) jente i magen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem 16+0
Kaja_2013? Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer! Så morro å se den lille i full aktivitet da:) Jeg skal selv til UL i morgen og er veldig spent på kjønn. Ikke det at det betyr noe siden det er vår første og vi ønsker oss begge deler, men har så lyst til å kjøpe litt blått evt. rosa, bestemme navn etc Så om du er like uutholden på det området som meg blir det kanskje en UL til? Men det viktigste var selvfølgelig å få bekreftet at alt var i orden med den lille! Du har all grunn til å være stolt og lykkelig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå