Frøken Lilla Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hei! Er det noen som kan se om jeg får flere barn? og i såfall når? Er født 14.okt.74 han 14.aug 74 har barn født: 22.mars 02 02.sept.03 03.febr.06 Ønsker så gjerne flere barn. Er det håp?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei! Trenger ikke å være "seende" for å få opp at du sikkert har nok å gjøre akkurat nå!! Så heldig du er med sånn en god gjeng:0) Men jeg får frem et lite barn til her, ja. Men det blir et lite stykke frem i tid.. Bildene er nokså diffuse, men her er en baby, ja;) Lykke til!
Frøken Lilla Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 tusen takk for svar Er det noen av dere som spår som kan se når jeg blir gravid, og om det blir jente eller gutt? Og om det er siste barnet?
Elastica Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Heisann:-) Jeg får opp graviditet på deg til neste høst og da ser det ut som om det blir en liten prins! Lykke til og kos deg med den lille!!
Frøken Lilla Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 Altså ingen mulighet for at jeg er gravid nå da? Har vært skikkelig sår/øm i brystvortene i går og idag, men det kan kanskje være at mensen er like rundt hjørnet...? Lurte også på om dere kunne se noe ang økonomien vår, og om samboer får ny jobb snart. Takk på forhånd
Frøken Lilla Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 *dytter litt mer* Noen please? ganske viktig for meg å vite....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå