Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 eller kan man ha en ma og fortsatt ha alle symptomer?? som ømme pupper, trøtt, sliten og halsbrann osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TussiLussi Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg gikk 4-5 uker etter at fosteret døde før de fant ut at jeg hadde hatt en MA. Hadde litt symptomer, men ikke så masse kvalme og oppkast som jeg var vant med fra de to andre. Er snart 14 dager siden utskrapningen - har fremdeles hovne pupper og halsbrann. Er du redd noe er galt - ta kontakt og få en UL, ikke gå rundt og bekymre deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har hørt at man mister symptomene,men kroppen er jo så forskjellig,så jeg har ikke noe fasit svar til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Hormonene forsvinner ikke umiddelbart, dermed heller ikke symptomene. Vil tro de forsvinner gradvis. Tror det tok en til to uker før de var så og si borte hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rastløs Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 hei, har akkurat opplevd MA og jeg hadde symptomer hele veien. har vært plaget av ekstrem kvalme og den var der hele tiden. Jeg merket at noe var galt da jeg fikk brun utflod og så gikk det over til litt blodig. Ellers fikk jeg en sånn merkelig, urolig følelse i hele kroppen. Skjønte at noe måtte være galt, selv om jeg var like kvalm som før...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå