Gå til innhold

Humørsvigninger, sliter!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gledet meg så til å bli gravid. Hadde den herlige følelsen sist jeg var det. (mistet da i 11. uke). Jeg er jo glad for å være gravid igjen, men gleden drukner litt i voldsomme humørsvigninger.

 

I det ene øyeblikket er jeg forbanna, gjerne på mannen min. Har klikket så kraftig noen ganger at jeg har slått til ham. Ikke helt uten grunn at jeg ble sint, men klarer ikke styre sinnet mitt slik jeg kan til vanlig. Synes dette er kjempehardt. Sliter med å holde styr på alt av følelser. Kjenner at jeg begynner å bli deprimert også. (kjenner igjen disse symptomene fra da jeg brukte p-piller) Prøver å tenke positivt, men jeg greier ikke styre følelsene mine.

 

Noen i lignende situasjoner? Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ slit vældi æ åsså!!!

Klar ikke å kontroler mæ,får de værste raseri utbruddan,bynn åsså å grin helt ukontrolert....-Æ får så dårli samvittihet ætterpå....når æ kommer til mæ skjøll!!

Vet bare at hvis det ikke gjer sæ det hær må æ få hjælp hos jordmora på nånn måta,for æ blir så slitn av d hær,slitn av mæ skjøll,-å stakkars samboern min pakk væll snipp sækken å stikk av gåre snart....:)

 

Men æ syns det e "godt" å hør at æ ikke e aleina...hadde jo trudd at det holdt på å klikke for mæ hvis æ ikke hadde vist at andre har samme problem!!

 

Lykke t me humøre å magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...