Gå til innhold

Hva klarer dere ikke å spise nå?


~~¤April baby¤~~

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å spise noen sorter potetgull,da blir jeg så forferdelig kvalm. ;-/ Gubben sitter å koser seg med potetgull på lørdags kvelden,mens jeg knasker epler og gullerøtter.

 

Er sund da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er faktisk ikke noe særlig jeg ikke klarer å spise, men drikke derimot. Var avhengig av pepsi max før jeg ble gravid, nå klarer jeg ikke tanken på det en gang. Samme gjelder med kaffe og kakao, klarer det bare ikke... Litt synd syns jeg da..

Men spiser faktisk ikke så mye godteri nå som før, selv om jeg nå setter til livs en stoooor porsjon pistasjis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å spise salaten i kantina på jobben lenger, jeg blir uvel og kjenner lukten av den på lang vei :) Jeg som har spist salat nesten hver dag *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har store problemer med fisk. Vil helst ha litt fet og salt middag... Og må spise annenhver time. Har ikke lyst på Bocca/mørk sjokolade som jeg spiste daglig før jeg ble gravid (har lager i skuffen på jobben, som vel bare blir liggende). Vil ikke ha så mye snacks, men dilla på Love Hearts og Kick m/sitron. Litt samme tendenser som forrige gang; slutter med sjokolade, men vil gjerne ha snop med masse E-stoffer (vingummi osv.) Å, nå fikk jeg lyst på salt fisk (snop, altså). Jeg lever vanligvis ganske sunt, men i forrige graviditet også ville jeg gjerne ha masse junkfood og cola... Drikker vanligvis aldri brus. Men sjokomelk forresten, det kan jeg godt drikke et par kartonger av om dagen. Smart å skrive her nå... Blir alltid så sulten før jeg skal legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk og fet mat! Uff....

Er tørst hele tiden, så orker ikke å spise noe som gjør meg mer tørst. Går helst i lett mat, frukt og masse vann.

Og så savner jeg kaffen min. Selv om jeg ikke har lyst på...he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også kaffe, cappucino spesielt, det var dagens høydepunkt for meg før. Klarer ikke tanken på det nå, litt trist :-( Ellers har jeg vært på Lid'l og hamstret sjokolade som jeg enda ikke har spist, det frister ikke i det hele tatt. Har også mest lyst på snop, type lakris og vingummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheesedoodles!! Klarer det ikke i det hele tatt mer, elsket det før. Må legges til at jeg spiste det med gaffel (ikke så veldig glad i den lukten på fingrene etterpå)

 

Fisk generelt klarer jeg ikke heller, stakkar sambo hadde laget deilig laksemiddag og jeg bare kastet opp når jeg så det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig fra dag til dag. Noen dager klarer jeg ikke å spise brødskive, ostpålegg og fisk. Har helt sluttet å spise sjokolade (Er jo bra det da;)!..) Kaffe klarer jeg heller ikke lengere, har ikke likt det helt siden jeg ble gravid.

 

Hvis jeg er kvalm synes jeg også at det hjelper med frukt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

spagetti bolognes...ææææææææææsj...var ikke så glad i det før heller...men kunne spise det..men nå....æsj......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å spise alt jeg, hele tiden! Nesten så jeg venter på kvalmen så jeg ikke trenger å gå opp 100kg denne måneden. Er helt ekstremt hvor mye jeg klarer å dytte i meg om dagen. Sikkert mye fordi jeg har slutta å røyke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig simsala....sluttet å røyke jeg å..og det er det eneste jeg tenker på..derfor putter jeg i meg alt som er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutselig har jeg blitt supersunn!! er jo egentlig sjokoman, men nå kan alle rundt meg mumse i seg uten at jeg kan tenke meg tanken engang! har heldigvis ikke vært kvalm, men klarer bare ikke tanken på kaffen min, brus og alt søtt. ! Helt motsatt fra slik jeg er til vanlig! men druer og epler, det er snadder det! vi får bare nyte det jenter, det går vel tilbake til normalen igjen, er jeg redd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ klare ikkje tanken på kjøttdeig, fysj! Bi kvalm når æ ser reklama om det på tv, eller tenke på det. Vil kun ha frukt og yoghurt, men trur kvalmen gjer sæ snart sia æ e kommen inn i 2. trimester, håpe no det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...