Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hva har dere mest tro på? Ringtesten eller kinesisk fødselskart? Jeg får gutt på kin. og jente på ringtest? Hva tror dere?
INGRID-17/2 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg har mest tro på det kinesiske fødselskartet. på meg selv sier det at det blir ei jente. Det er det mageføleslen sier og. Så får vi se hva det blir på oss til slutt da!
Stjerneregn Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hva er ringtesten og hva er kinesisk fødselskart ? Nå ble jeg kjempe nyskjerrig!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg har sett to forskjellige utgaver av dette kinesiske kartet. Er ikke alle nettsider som kopierer dem riktig. Fikk en gutt forrige gang (stemte med ringtest) - og kunne fått både gutt/jente alt etter hvilken kartutgave man følger.
MM med spire Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Ringtesten har jeg ikke tatt, men kinesiske fødselskartet tror jeg ikke på. Litt usikker på om det stemmer for meg da jeg hadde bursdag i det tidspunktet jeg ble gravid..., mest sannsynlig viser kartet gutt, og det stemmer... Jeg venter gutt, men skulle visst selv ha vært gutt og... Veldig mange jeg kjenner har prøvd det, noen stemmer det på, andre ikke... men oddsen er jo grei da... Det blir jo enten gutt el jente... Noe kartet sier...
Snurrepippen Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Kartet stemte ikke for meg på førstemann. Ringtesten stemte.. Men, men det er jo 50/50 for å få "riktig" svar da... ;-)
Pølsa Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Ringtesten har jeg ikke prøvd, og det kinesiske fødselskartet har ikke gitt riktig resultat for meg, i hvertfall. Begge guttene mine skulle vært jenter hvis det kinesiske kartet hadde stemt...Denne gangen sier riktignok kartet at det blir nok en gutt, og det sier UL også, så kanskje det blir rett denne gangen?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Det riktige kinesiske fødselskart finner du på: WWW.CHINAGOLD.COM
kokosbolle Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Den kinesiske fødselskartet sier jente på meg, men UL sier helt sikkert at det er gutt. Ringtesten sier også gutt, og han som tok den på meg tok den på magen til samboeren og fikk jente, og ut har det kommet ei jente ) Så her tror vi på ringtesten, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå