tresse Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hei;) Jeg har har bittet litt råmelk i brystene nå. Men går det ann å få brystspreng av det? Det er sikkelig vondt!! Jeg er i uke 19..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 ja, du får spreng av det. begynn å klemme ut litt hver kveld så slipper du den sprengingen, det gjør jeg, (klemmer til det begynner å bli mindre veske som kommer, om det er ømt så stopper du og prøver på nytt neste kveld, da slipper du trykket og det blir ikke så ømt å klemme ut heller, kroppen trenger tilvenning
Tussi og Maja Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Hm.. Leste et sted at man ikke bør prøve å presse ut noe.. Men er ikke sikker. Har ikke opplevd dette selv.
MammaAskepott Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Å presse det ut vil gjerne berre auke mengden som kjem! Det er jo det som skjer når ein ammer... Mange pumper for å få opp produksjonen.. Forrige svgskap måtte eg faktisk til med å bruke ammeinnlegg! Kult.. Du får tenke som så , at da er du bedre rusta til den sprengen som kjem når ungen har kome til verda, og at du har mat til den lille =)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 trodde det var lurt å få igang produksjonen før barnet kom, at ammingen ble lettere og brystvortene ble herdet med å klemme ut melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå