Gå til innhold

noen som vet/ erfaring ang hcg prøve


ziba

Anbefalte innlegg

hei. er gravid ca 7 uker. hadde blødninger/utflod og smerter i mage. sånn jeg fant ut at jeg var gravid, på legevakta. Tok en hcg onsdag som var på 22. litt lav, enten at jeg er mindre på vei eller mista allerede. Tok en ny prøve i dag som jeg får vite i morgen. Da må den ha økt. Tenker på det hele tiden, nervøs..

Har en datter på 3 1/2 fra før, og opplevde alldri noe sånt da. Noen med erfaringer ang denne hcg prøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du:) Var prøven din på 22? Syntes kanskje det var litt lite ja,men som sagt så lenge den øker så tror jeg det er bra:) Jeg tokl hcg i uke 4 og den var på 110 og økte til 210 på to døgn så da tror jeg det var en grei økning da den skal øke med 64 på 48 timer. Men lykke til:) Alt er nok bra skal du se:) Det viktigste er at den øker,ikke hvor mye den har vært i utgangspunktet tror jeg:) Masse lykke til:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til:) skal krysse fingrene for deg:) tok prøve for noen uker siden og så lenge den øker er det det som teller:) jeg fikk ikke vite tallet engang jeg.... Bare at den hadde økt! bra det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...