Gå til innhold

uke 32 og kvalm, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg holder på å bli gal. Jeg er så kvalm, nesten like utslitt og dårlig som jeg var i første trimester. Er det flere enn meg eller??????

Noen råd. Er så fortvilet........ har bare lyst å sove HELE dagen. Har en gutt på 2 år som også trenger omsorg og kjærlighet. Men er helt tappet for krefter. Noen som har noen oppmmuntrende ord til meg...????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det også! Sliter med pusten, orker ingenting, blir dønn sliten, særlig hvis jeg ikke har sovet så mye om natta. Og det gjør jeg ikke, for det er vondt å snu seg, ingen stillinger er behagelige! Er dette vanlig? Føler meg helt vridd opp.....

Skrevet

JA jeg har fått kvalmen tilbake,spesielt morgenkvalmen.Det gjør ikke saken noe bedre at jeg må tygge Gaviscon tabletter for å klare å sove litt om natten. Sover stort sett lite og dårlig,har sikkert en sammenheng. Men det som hjelper litt er banan (nesten grønn ikke for moden altså) + sjokomelk, enten kald eller sånn varm sjokodrikk. Prøv det og se om det hjelper litt.

Skrevet

Her har også kvalmen kommet tilbake:(

Snakket med jordmor, og det er visst helt vanlig at det kommer tilbake i siste tri.

Har funnet ut at kvalmen er bedre hvis jeg har fått nok søv og hvile, værre de dagene jeg har sovet dårlig og lite.

Men, men, er ikke så altfor lenge igjen på oss nå da damer.

Siste månedene bare.

Så lenge jeg ikke kaster opp hver dag, skal jeg nok klare dette også.

Tror ikke det går an å bli så ille som de første 4 månedene var.

Skrevet

Jeg fikk også kvalmen tilbake rundt de tider etter en måneds pause omtrent. Tror det har litt med livmoren ble større og presset på magen. Det føltes litt som om kroppen reagerte med å kaste opp for å få bedre plass til å puste...

Skrevet

Gurimalla! Var akkurat som jeg skulle skrevet det selv!

Jeg er kjempekvalm igjen og har begynt å spise sånne antikvalmetabletter igjen.. - og trøttheten har også begynt å komme tilbake. Når klokken er 16 er jeg klar for å legge meg for dagen..sukk...

Skrevet

Jeg er i uke 33 og er fortsatt kvalm.Når jeg skal spesielle ting må jeg ta to postafen for å klare det jeg skal..Gleder meg til at denne babyen kommer ut .

God bedring til deg,har desverre ikke så mange gode råd.Postafen er det eneste som hjelper meg.

Snart fedig du også :0) Nærmere fødselen idag enn i går !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...