SmåMarenMor Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Hei, Jeg har termin 25mai og gleder meg masse til å bli mamma for andre gang. Spennede og følge med på dere alle her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Barbro von Kobro Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Eg er også andregangsmamma, og har termin 26., så då er vi ganske like der Kor gammal er barnet ditt? Vi har ei jente på ni mnd. Kva har skjedd med nicket ditt forresten? Skal det vera blankt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmåMarenMor Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har ei jente som er litt eldre, 14mnd. Så det blir to bleiebarn på oss begge:) Kløna bare litt med brukerinfoen min, men nå håper jeg nicket er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Barbro von Kobro Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, reknar med det kan bli litt slitsomt til tider med to små, men trur det blir veldig fint på også Vi har eigentleg lyst på tre tette, men vi får no sjå korleis det går med to først, hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå