Gå til innhold

Jeg kan bare ikke kjøpe meg en test

Anbefalte innlegg

og la den ligge til helga, det går bare ikke. Derfor har jeg ingen tester liggende foreløpig. Må legge til at jeg har dårlig råd for tiden, så jeg kan egentlig ikke svi av for mange heller. IKM på onsdag, bare 2 dager til (!), men jeg skal teste først fredag eller lørdag dersom TR ikke har kommet. Skal på fest lørdag, så da kan jeg jo evt. drikke dersom negativ test, prøver å trøste meg med det hvis vi ikke har lykkes denne gang heller.

Masse tålmodighet, jenter!

Fortsetter under...

Å nei dere, jeg er ikke flink. For jeg vet at hadde jeg hatt en test her og nå, så hadde jeg testet også. Gjelder bare å holde seg unna apoteket, på samme måte som sjokoladen ikke må ligge i skuffen, men i butikken!

Tåplige lille meg måtte på apoteket og kjøpe en test i dag, enda jeg først har IKM mandag. Så i kveld har jeg sittet og lest og snust på testen som en annen kåt bikkje...

Jeg vet ikke om det er bedre.

Jeg tenkte å teste på fredag jeg, da. Så gravid som jeg er, så må da testen lyse gravid da!

Lite ante jeg at jeg skulle bli så tussete. Forrige gang var jeg bare litt spent, men jeg tok ikke test før jeg virkelig var gravid. Det var faktisk mitt livs første graviditetstest!!! Nå blåste jeg allerede en test i første pp, enda jeg ikke helt visste når mensen skulle komme...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...