Gå til innhold

Noen som trener pilates her?

Anbefalte innlegg

Har så lyst til å begynne, men vet ikke om det er så lurt hvis man blir gravid?

Det er jo litt styrketrening og det er kanskje ikke så lurt, men på den annen side kan det jo gå mange mnd til jeg blir gravid ennå!

Noen som vet?

Er jo litt dumt å begynne på ei slik gruppe å ikke kunne bli med så lenge?

Vil ikke spørre ho som trener heller, ho vet ikke at vi prøver og så kjenner vi ho litt, og er nesten naboer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6361418-noen-som-trener-pilates-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trur det går greit, styrketrening under graviditet er ikke farlig. Men man får kanskje ikke like mye ut av trening av magemusklene, da de strekker seg etterhvert ut i svangerskapet. Men fant en side om det du kan gå inn på. Er åsså en mail adresse der som du kan sende inn spm på. http://www.pilatesroom.no/gravid.htm

Pilates er kjempefin svangerskapstrim !!!!!

Vær forsiktig med å trene magemuskler ( gjør bare de øvelsene med mindre bevegelse enn vanlig )- de kan bli vanskelige å "trekke sammen igjen" etter fødsel ( forklart av pilatesinstruktør.)

Si ifra til instruktøren, det setter de pris på.

hei hei

Jeg har villet startet hvis jeg var deg,hold på til du blir gravid. deretter fins det tilrettelagt pilates for gravide.du gir jo deg selv et bedre grunnlag,styrker kroppen din :)

yoga er også kjempefin trening,spesiell når du blir gravid.

jeg instruerer både yoga og pilates,yoga kan jeg klare stort sett gjennom sv.skapet mens pilates må jeg nok forandre øvelsene litt.

lykke til :)

Ja, jeg trener pilates -) Men vil ikke melde meg på klasser i tilfelle jeg blir gravid (som aldri skjer...) så har dvd hjemme. Har trent det før så kan jo øvelsene... de har pilates for gravide, men man får ikke begynne før i 2. trimester

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...