Gå til innhold

skulle egentlig hatt termin i dag!!!! nicolay ble bare 19 uker i magen min!

Gjest

Anbefalte innlegg

dette er så tungt..... går bare å tenker på at nå kunne kanskje Nicolay vært her på termin datoen.

våkner mye på natta nå av mareitt om nicolay, drømmer at han er død (det er han ho) at han står ved senga å roper på meg, at jeg føder og reiser hjem med han levende! det er så mye rart som svirrer i hodet mitt om dagene.... er på jobb å prøver å tenke på noe annet men det er ikke lett....

har vært mye på grava (anonymt) får å prøve å få litt trøst det har hjolpet mye, sitter oxo å ser litt i albumet hans!

der er så urettferdig alt dette er så tongt å bære!

men jeg er en erfaring rikere, å veit at jeg ikke er alene om dette! å det er jo en liten trøst i seg selv!!!

Fortsetter under...

Det skal ikke være lett dette her, føler så med deg. Mistet en gang i 15 uke og avbrøt nå i sommer oga alvorlig kromoson feil i 26 uke... HUFF.

Ja jeg klarer å se noe positivt i dette jeg føler jeg kan støtte andre i samme situsjon... selv om jeg snrt er ved min termin og skulle ønske jeg skulle begynne i oermisjon ikke begynne å jobbe etter sykemelding...

Ting ble liksom ikke helt som det skulle....

Lykke til videre, gå inn på vi mistet vår baby og les diktet som er i en av de øverste innleggene...

Stor klem

• 1 måned senere...

føler med deg....vi måtte avslute svangerskapet i uke 22....nå er det litt over en uke siden jeg ble skrevet ut av sykehuset...allerede nå har jeg merket hvordan disse innleggene har hjulpet meg..å vite at man ikke er alene ,-at noen andre har vært gjennom de samme tingene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...