rampen_ Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg er lærerstudent, 24 år og venter mitt andre barn. Nettopp startet på mitt tredje studieår som lærer når jeg fant ut at jeg var gravid.. litt seint men dog:-) jeg gleder meg veldig, selv om det ikke var spesielt planlagt. Nurket er VELDIG velkoment, og etter litt gjennomtenking kunne ikke ting ha vært bedre planlagt egentlig:-) med tanke på når babyen kommer og sånn:-) termin 20.april... så det var vel en mening med dette også.. noen flere der ute som er gravide studenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
togoegutter Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Jeg er psykologistudent, 24 år og førstegangs... har tre år igjen av studiene, men ser det ikke som noe problem å være student og gravid... synes det faktisk er ganske bra Jeg har termin 22. april, så vi er omtrent like langt vi da... jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, så jeg skal i prinsippet klare å følge med på skolen, men jeg oppdager jo at konsentrasjonen fort forsvinner, og tankene svirrer mye rundt graviditeten... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 heisann:) jeg er 23 år og går også på lærerskolen, jeg går nå det siste (4.) året. Vårt barn er også veldig ønsket, men kom ikke helt på det tidspunktet vi ønsket.... hadde prøvd i 14 måneder før spiren satt, så nå har jeg termin 14.april... ikke helt hensiktsmessig i forhold til eksamenene osv, men jeg satser på at det skal gå bra, jeg har iallefall bestemt meg for å full føre. hvilken lærerskole går du på rampen_?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 jeg har akkurat startet på en bachelor utdannelse i spes ped, og kommer sikkert til å fullføre med en master... mista i august dessverre, hadde termin i feb\mars, men har nå fått ca termin i slutten av mai... så starter fra start, greit i forh til examen... håper å fullføre den før nurket kommer. dette er desentralisert så skal fortsette på utdannelsen når bebisen er kommet... Men skal ikke jobbe selvsagt;) slik som jeg gjør nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesse fiona Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har startet på siste år på allmennlærerutdanning. Jeg har mistet to ganger i fjor og tidspunktet ble ikke helt som ventet i forhold til penger fra lånekassen osv. Men gleder meg veldig til å få et nytt familiemedlem. Har to gutter fra før på 5 og 8 som kommer til å bli to gode hjelpere. Litt i tvil når det gjelder eksamen, men skal prøve å få det til. Ikke godt å ha ting hengende over seg. Vil KOSE meg med nurket og ha bedre tid til de to jeg har fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studine3 Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Nettopp fått positivt svar. Går 2. året på førskolelærer. Er sååå glad for å være gravid. Men gruer litt for det praktiske mht eksamener når tiden nærmer seg,.. Har to gutter fra før på 7 og 8 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 deltidsstuident her.......fikk mitt første når jeg studerte til å bli førskolelærer. Fødte i 1 semester, 3. år. Tok også 8 ukers praksis mens jeg gikk gravid, og fullførte siste halv med beby med på skolen =) Nå tar jeg deltid Spes. ped og jobber 100%. Tar nok og permiterer meg fra januar, venter barn i begynnelsev av april. Gidder ikke stresse med det, tar det heller våren 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 19. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. september 2006 hei.. jeg går på HiNT, Levanger.. hva med deg? Jeg har tenkt å fullføre helt fram til eksamenene jeg, for så å ta eksamene neste år.. altså i 2008. er kun to eksamener så det må gå bra:-) det som er et større problem er at jeg har fire uker praksis i mars.. og det kan bli litt tungt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmi mi Skrevet 19. september 2006 #9 Del Skrevet 19. september 2006 Tar spes ped på blindern. er 8+5 i dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenstøsa Skrevet 19. september 2006 #10 Del Skrevet 19. september 2006 Er student på universitet i Bergen, studerer filosofi og fikk vite i dag at jeg er gravid i 5-6 uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #11 Del Skrevet 19. september 2006 hei rampen_ jeg går på HIT, i notodden.. har heldigvis ingen praksis 4. året her, så det er deilig, slipper å tenke på det da.. men du klarer nok praksisen, ellers er det jo ikke noe problem å ta den igjen til neste år vel? jeg har bare to eksamener jeg også en i samfunn, skriftlig. og en i musikk, der jeg må holde en 20 minutters konsert, så det skal nok gå veldig greit, budre greie det selv om jeg har en liten baby... og samfunn er jo bare lesfag, så håper jeg greier det også... klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsen og lillegutt! Skrevet 19. september 2006 #12 Del Skrevet 19. september 2006 Hei Rampen! Bare lurt epå en ting. Ble ikke vi gravid samtidig? Mener eg har snakka med deg når eg var inne på bli gravid forumet, så gikk vi sammen over til 1.tri. Gikk det galt? Eller husker eg bare helt feil? Lykke til videre! Eg er nå 26+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå