Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er liksom noe man alle gjør en eller flere gang i livet sitt.. å spesielt, tror jeg, da man er gravid...

har nå erklært krig mot høye hæler, myke hodeputer og nå, idag, mitt nyeste offer..: kjøkkenbenken!!

opplever ikke dere at når dere skal vaske opp eller gjøre andre ting, så får du benkeplaten midt i magen? min stikker rett under naveln, å er så vanvittig ubehagelig!!!

så nå boikotter jeg oppvask helt frem til termin - jeg nekter!!!

har også erklært krig mot sand på bakken, noe som er vanskelig å gå på, da man veier godt over 80kg, å føler man synker inn til jordas kjerne, ved å tråkke på noe så mykt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt, jeg erklærer krig stadig vekk! Mot sko som en må bøye seg ned for å knyte/lukke, mot å bære tunge bæreposer i tillegg til å bære en ettåring og samtidig låse seg inn i huset. Ikke minst har jeg erklært krig mot sjefen, som bl.a. viser ingen forståelse for hvordan det er å være høygravid og sitte i vanskelige kverulerende møter med problematiske klienter. Og en ting til, jeg har erklært krig mot myke sofaer, de gjør at en heller velger å bli sittende istede for å "pingvine" seg opp av den.

Ikke greit detta! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...