Gå til innhold

Det lyktes ikke for meg heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen (spesielt til alle i Rugeklubben uke 35).

Jeg tok en QR test på lørdag, som var negativ :o(

Tok blodprøve på Riksen i morges (tre dager senere enn avtalt). De fant litt hcg, og jeg skal tilbake igjen på fredag for ny blodprøve, for å sjekke at verdien går tilbake mot null.

Mensen har ikke kommet helt ennå, men er tydelig på vei.

Ønsker dere alle lykke til! Jeg kommer nok til å være innom sidene jevnlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Høst72...

Trist å lese! Og vi er mange i samme båt akkurat nå.

Trodde jeg var forberedt som bare det jeg på negativt resultat, men guri meg så tøft det var når mensen kom på torsdag...

Men vi ser fremover mot nytt og positivt forsøk ???

Ønsker deg også lykke til videre. Skal du igang igjen snart, eller hva er planen fremover for deg? Jeg skal ha fryseforsøk i uke 44 ca, og er kjempe spent...

Klemmer fra

Skrevet

Ja, men det hjelper å se at det er håp også! Og så er det godt med noen trøstende ord :o)

Ja, jeg ser absolutt fremover mot et nytt og forhåpentligvis vellykket forsøk! Var ikke alt for optimistisk i utgangspunktet da jeg hadde få egg og kun to av dem ble befruktet. De delte seg i henholdsvis to go tre, og jeg fikk satt tilbake begge for å øke sjansen. Ingen egg på frys. Må innrømme at jeg da ikke så så positivt på det...

Jeg trodde faktisk at vi måtte vente en to-tre sykluser før vi kunne sette i gang med nytt forsøk, men jeg fikk beskjed om å ringe på mens i oktober, og så kom det an på hvordan det klaffet med juleferien på Riksen. Krysser fingrene for at jeg får starte som fort som mulig.... ;o)

Lykke til med fryseforsøket!

Klem fra

Skrevet

Uff, trist å høre.. men alt håp er vel ikke helt ute? mensen har jo ikke kommet!!

Sender bare en stor trøsteklem!!

Skrevet

Ja, det er skikkelig nedtur når det ikke lykkes. Jeg tok blodprøve på fredag, og hadde da en hcg på 16, fikk vite at den bør være på minst 25 for å være gravid. Fikk beskjed om å komme å ta ny prøve på mandag, kanskje den var på vei opp...... Skikkelig psykisk terror.... men på lørdag kom mensen som ventet og fryktet, og i dag var min hcg på 3. Vi har heller ingen egg på frys. Så nå er det bare å ta livet med ro og jeg gleder meg til å komme i gang igjen, neste gang skal vi også lykkes jenter: Jeg fikk besked om at jeg skal ha egguttak i uke 49, dersom kroppen er i normalt gjenge igjen.

vi får se fremover og tenke positivt. ;-)

Skrevet

ufff,vet åssen du har det nå..

dette er virkelig en tøff prosses,man håper og håper sååååå blir drømmen knust..

vi for prøve og holde motet opp:-)

klemmer til deg fra nusse77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...