Gå til innhold

Må si jeg er litt skuffet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

over noen av mine venners reaksjon. Har fortalt en del at jeg skal til lap i oktober. Gruer meg en del. Men flesteparten bare blåser det bort og skjønner ikke hva jeg styrer sånn for. En del av de skjønner ikke en gang hvorfor vi har begynt med utredning........... Etter å ha prøvd i 14 pp. "Vi må da bare vente litt til og være tålmodige". Det er nesten så jeg ønsker at de skal slite med å få sitt neste barn, så de ikke tar graviditet og barnet sitt for gitt..........

Puh, ukens utblåsing....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Såpass!!! Høres ikke bra ut. Ganske utenksomt vil jeg si. Skjønner deg godt. Ikke moro å bli avfeid på den måten....

Hadde en liten ubehgelig opplevelse på jobb idag. En kollega er da gravid, typisk ikke sant. Sønnen har ikke rukket å fylle 1 år en gang før nummer 2 er på vei.... Ei annen hentyder da til meg : "ja det er verre med andre". Følte jeg var på gråten.... Latet som jeg ikke hørte noe og jobbet videre. Ikke kult å høre sånn...

Folk skulle bare visst hva det vil si å være sliter. Det gjør mye med selvfølelsen... Jammen godt å ha dette forumet å snakke med andre i samme situasjon. Hjelper litt!!!

Håper det snart skjer noe for ditt vedkommende. Håper du slipper lap.... Når har du time?

Skrevet

Hei hei.

Så kjekt med svar fra deg :) Dukker opp som en reddende engel du.

Det jar vært så mye kaos på jobben den siste uken, bare rør egentlig. Også er jeg så utrolig sliten psykisk nå, selv om det er rett etter ferien, så på fredag var det nok og jeg begynte å gråte på jobben. Sukk... Det er ikke bra vettu.

Ringte til gyn på sykehuset og spurte nå jeg kunne forvente time og de svarte i midten av oktober. Gleder meg på en måte, for da kan jeg kanskje få svar, men jeg er ikke så glad for tanken på narkose, er kontrollfreak, og da vil jeg miste kontrollen.....

Hvordan står det til med deg og hvordan ligger du an i løypa?*

Skrevet

Må si at dette tar på jobb. Humøret svinger både av det og stoffskifte... Så noen dager tåler jeg utrolig lite og er veldig krass... Stakkars samboeren da ja!!!! Han blei faktisk irritert på mine vegne idag av jobb episoden. Godt å høre at han også føler litt på dette.

Jeg er 9 DPO og venter IKM på lørdag. Tempen er høy men det er tidlig å si noe ennå... Litt negativ er jeg vell... Føler verden er litt urettferdig nå. Andre bare plopper ut liksom..... Sjelden jeg drikker, røyke har jeg aldri gjort og er i god fysisk form. Så ikke vet jeg... Gubben har ikke sjekket seg enå da. Ville prøve noen runder til før han må i ilden.....

Høres litt "Skummelt" ut med lap, men som du sier, det er godt å få sjekket det i alle fall....

Natta, sov godt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...