Gå til innhold

JIPIIII:D for en super dag....alt er såååååååå bra:D

Anbefalte innlegg

Sitter her med 5 nyfødte nurk:) Kattungen altså..kjempeperfekte..og flink mor...

Så gikk jeg nettop på do.....MASSE EL SLIM! trodde ikke mine egne øyne! ...:) YESSSS

Er på dag 24..så syklusen blir lang nok....:D men men...

Fortsetter under...

Annonse

hihi..jepp;) morsfølelsen kom vel..,og egget slapp;) tihi...

vet dere hva..jeg har bare tenkt på pusen i 3 dager nå..OG IKKE NOe på min egen babylagning....ikke hatt sex på 3 dager..kanksje d hjalp?

ååå:D koslig da..virkelig samkjørte kattene våre..hihi

Gikk ikke så fort og greit med pusen min..hehe..ville helst føde på fanget mitt hun....og sleit litt..de satt litt fast osv..men d gikk bra:D jordmor sussa trådde til;) hihi....

Ble det mange til deg da? 5 her:D

:D JA de er virkelig nyyyydelige..vurderer å legge dem ut på album her på bim;) er såå stolt veit du;) hihi...

Gleder meg til i kveld ja;) hihi

Annonse

hehe..joda..måtte jo titte innom;)

Har hatt fødsel og stress fra halv 11-16.00....:)

Så nå har jeg bare sotte å slappa av...skifta på kassen til pusene osv.. (fødekassen)..så nå har de eget fleecepledd og greier:) hihi...

Men sambo ekke hjemme enda..så blir vel sengekos når han kommer...

tenkte å lage meg noe god mat....

gjør du da?

Jeg sitter og planlegger. Har fått 2 nye lokaler som skal ha en ny fasade, så jeg må legge en slagplan ;-)

Ellers så sitter jeg og kjenner etter om jeg finner noe! Har så lyst til å være gravid skjønner du! I går hadde jeg mange stikkinger i livmora, inntill videre var det festesmerter ;-)

Heeeeiiii Sussa!

Så koselig å se deg igjen. Og grattis med eggehvite! He he..Hvis IKM kommer mellom 14-18 dager etter el, så vet du jo at det ikke blir en ny 52-dagers ihvertfall!:0)

heia:D hehe..ja har ikke vært her såå mye de siste dagene...vært litt deilig det!

Krysser for at det blir en 38 dagers syklus jeg nå da..hehe..om jeg alikavel får mens..men SKAL ikke få mens denne mnd;)

åssen er det med deg da?

Jeg er i min 21. dag. Fikk noe som lignet en positiv el-test den 12.dagen. Så 12+ (maks)18=30.september. Jeg regner med IKM tidligst 27.sept

Imidlertid har jeg så mange billigtester at jeg kommer til å ta en test snart. Bare fordi jeg er så innmari nysgjerrig. he he.. -Går du ned fra 52 til 38-dagers syklus er det jo stor forskjell på hva du er vant til.

-Nei må sjekke om guttungen har kommet i seng jeg nå. Kommer tilbake litt senere. Jeg er hjemme alene i tre dager nå, så jeg regner det blir mye bimming på kveldene! :0)

Det ble tre her da. Og pusen føda på soverommet mitt mens jeg lå og sov... Broderen hennes lå på siden og fulgte med! Jeg var litt redd på forhånd for at han skulle spise de opp.. Men neida, virket ikke som han brydde seg.

Søtt!!

Grattis så masse som "bestemor"! så kos med søte små kattunger da..... Nå er jeg skikkelig misunnelig assa, elsker katter nemlig.

Og lykke til med sengekosen i kveld, håper det klaffer for deg nå! ;o)

klem

oioi...men åssen klarte du å la være å våkne??....katta mi hyla som en stukken gris hu...stakkar...og skulle helst ligge i fanget....hun var kjemperedd..men er førstegangs hun da....

Katta di har kanksje fødd før?

Har latt hannkatten min hilse på pusungene og nå..virket som de va ganske uinteressante ja..hehe...men er å titter oppi kassa innimellom...

Oppholder seg mest opp til sambo i 2 etg;) Guttas rom som jeg kaller d..hihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...