Gå til innhold

Slarvetråd for modne damer 30+

Anbefalte innlegg

Skrevet

...:) Kunne ikke dy meg etter å ha lest intrigene på en annen tråd her inne.. Jeg fikk plutselig et savn for en "voksen" slarvetråd..

Er det flere som henger seg på kan vi vel ha åpningsfest senere i kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moden er jeg vel ikke, hehehe! Men over di 30 det er jeg ;-)

Skrevet

hehe... *rekker opp hånda ivrig!!*

jeg er også over de 30... :)

Skrevet

Mannen min påstår jeg er en 70-åring fanget i en kropp av lekkert lammekjøtt..... han syns jeg har språkbruk som ei gammel bingo-kjerring av og til....

dessuten er jeg snart gift, snart to-barnsmor, har stasjonsvogn, katt, digert hus, to båter, skuffkake i frysern, oversikt over bygdas basarer og en forkjærlighet for pepperkaker dyppet i melk...... det kvalifiserer vel kanskje til "moden"-biten, eller hva?

Skrevet

Over 30 her og! Men moden??? :o) Tja...?

Bra beskrivelse mannen din har av deg, ka-ping! ;o) hehe!

Prøvde å få kontakt i twilight-tråden i sted, men tror ikke du "så meg"...?

Gleder meg til å få besøk i november!

------------------------

Hvem er så alle disse mer eller mindre modne, over 30-damene da? Selv bor jeg midt mellom Asker og Drammen, er 31, gift med VERDENS BESTE MANN (jepp! Han er min!!!) og venter førstemann 10. januar 07.

:o)

Skrevet

Og jeg er definitivt umoden til tider, 33 år (la meg tenke, jo, født 1973, nå er det 2006, det stemmer) og absolutt i the twilight zone. Gift, barn nr to på vei, har labrador, stasjonsvogn, fast jobb og hus i utkanten av provinsen. Ellers ganske trivelig!

Skrevet

Ah, så koselig at vi er mange da! - Følte meg litt ensom en stund..:)

Selv er jeg 32 år og venter nr 3. Bor og jobber i Trondheim.

Så langt har alt gått bra i svangerskapet, men føler meg ikke gravid enda. Må få beviset på skjermen på UL først..:)

Har samboer som gleder seg til å bli pappa for første gang.

Er vi flere?

Skrevet

Lyver du ikke litt på alderen nå, ka-ping???

Skrevet

Nope, null løgner fra denne kanten, jeg spurte bare om jeg kvalifiserte til "modne"-delen av adgangskriteriene til denne tråden :)

Skrevet

Jeg kan vel melde meg inn her... 30 år gammel, gift, bor i Oslo, har en sønn født i juli 2005 - venter nå nr 2, en jente i følge UL med termin 18. januar.

Moden, jeg? Jeg har alltid tenkt på det uttrykket om middelaldrende mennesker, dvs 50-60 års alderen...hehe. Tror vi i den nye foreldre-generasjonen er helt annerledes, men også like våre foreldre. Vi får mye støtte fra familien rundt oss, og sønnen min har vært nødt til å være sosial, for han tas med over alt. I sommer var han på to musikk-festivaler (med stoore øreklokker på hehe), han var på Kos sammen med oss og svigers, på flere hytteturer og tilbragte masse tid sammen med besteforeldrene sine. Han blir rett og slett mer integrert i vårt sosiale liv enn jeg tror vi ble da vi var små...

På den andre siden har vi jo de samme ønsker om at barna våre skal ha det bra, og de samme "husmor-tendensene" som foreldrene våre.... Jeg har t.o.m. begynt å strikke slik at han og den kommende babyen skal ha gode ullklær til vinteren, så moden? ... ja kanskje :o)

Skrevet

Men du _impliserte_ at du var over 30 gjorde du ikke??? Ja, ja - litt sleip må man få være, heldigvis!

Skrevet

Vel, i tilfelle så var det en fullstendig utilsiktet implikasjon! Jeg tok det vel egentlig for gitt at folk visste jeg er under 30, tatt i betarktning de ville diskusjonene rundt alder som har versert her i det siste...... Jeg er straks 27, så rent aldersmessig havner jeg jo utenfor tråden her. MEN som sagt - som bingokjerring fanget i ung-hot-big-mama-kropp, så har jeg jo LITT her å gjøre da :D

Skrevet

Vel, jeg unngikk hele 20 eller 30-tråden, gikk tydeligvis glipp av mye moro der. Og til Hovedinnlegger: unnskyld at jeg ødelegger denne med å diskutere semantikk m/ ka-ping, bra tiltak! Sa den gamle kjerringa før hun tok kvelden...

Skrevet

32 i oktober her. datter på 2,5 og har termin 1 mars. Har hus, stasjonsvogn, samboer med 4.hjuls trekker og 2 jakthunder. hehe. Den barnslige delen av meg har hest...2 stk faktisk.

Ikke så mye bingo fakter her, og føler meg igrunnen tykk og fæl om dagen. Men gleder meg veldig til å bli mamma igjen da! Godt jeg liker å trimme, kan få fæææælt bruk for det uti mars en gang...

Skrevet

Melder meg inn her jeg oxo!

Er 32, uke 17 med nr 2. Har ei flott jente på 7 1/2.(halve år er faktisk ganske viktig :o) )

Bor i nyresturert hus utpå landet, har to stasjonsvogner, hund, hybelkaniner... Ja stort sett det som hører med. Oxo har jeg verdens beste samboer da :o)

Vi snakkes damer!

Skrevet

Herved er denne tråd åpnet og godkjent! både for modne og "modne" damer..:)

Jeg er litt nysgjerrig, så jeg spør:

Er det mange som går med attpåklatt her?

Selv så jeg meg ferdig med svangerskap, men så møtte jeg HAN i en alder av 27, og dermed ble produksjonen satt igang igjen..

Det er bare kos, men en omstilling jeg ikke var helt forbredt på.

For 4 mnd siden så snudde jeg meg ikke etter babier, eller la ikke merke til de på reklame eller på butikken. Men nå ser jeg de overalt!!

Her tror jeg det er psyken som forbreder meg mentalt på det som kommer..

Noen flere?

Skrevet

slenger meg på her hos dere damer:-)

giftet meg i mai etter 8 års samboerskap, og 1 måned senere satt vårt lille knøtt :-) Hadde bestemt meg for at jeg ville gifte meg før jeg ble gravid, da visste jeg at han også var klar når han fridde :-) Ikke noe imot ugifte gravide altså!

Dette er vårt første barn.

Blir 31 i oktober, knøttet kommer i mars. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Kristiansand

Ser gravide overalt, og alt jeg ser på tv har med noe gravide å gjøre, alle serier har plutselig en gravid historie her og der...merkelig...

Det samme greiene hadde jeg når jeg planla bryllupet :-)

Skrevet

Hei Mars-spire !

Jeg har ei frøken på 7, junior kommer vel en stor måned før hun fyller 8, så det er jo som å starte på nytt!

Jeg skulle IKKE ha flere barn, men så møtte jeg min store kjærlighet å han hadde jo ingen fra før så da måtte jeg lissom bare. Vi har vært sammen i 3 år nå, startet prøvingen for 1 år siden. Etter 4 sa og alt håp borte, satt`n :o)

Gruver meg litt til dette svangerskapet, for jeg er jo blitt en GAMMEL dame :-) Kjenner forskjell fra sist ja. Men er jo blitt 7 år eldre oxo da...

Skal på UL neste torsdag å se hva det blir. Jeg tipper på gutt!! Mannen i huset kommer fra gård, så vi skulle gjerne hatt en traktorkjører ;o) Bare ungen er frisk, så har det ikke noe å si!!

Skrevet

Ja jeg er 34 år så jeg må bare hive meg på :)

Venter tvillingjenter 20.januar og de blir som nevnt tidligere i denne tråden 2 attpåklatter ;)

Sønnen min er fra et tidligere samboerskap er 11 år så det blir som å starte på nytt. Særlig for mannen min, jentene blir hans første barn ;)

Merker at jeg ikke er i tidlig 20åra i dette svangerskapet, mye tyngre denne gangen og dagene går så langsomt....sykemeldt......tvillinggravide blir det rundt uke 24......

Skrevet

æ e over 30, 34 faktisk og har ingen barn fra før... vente ei jenta 23. januar:-) og e vel pr def voksen??!!

Skrevet

Halloooo! 'Her er en jente godt over tredve,33 år jeg da.Flere som er andregangs her da vel.Savner også en slarvetråd for oss over tredve,bra påfunn!!

Skrevet

...er vel i denne kategorien jeg også. Føler meg moden nok til å få barn hvertfall. (Selv om jeg ikke aner hvordan det blir) Blir 32 om 7dager. Bil, hus, hytte, samboer i 2 år. Første barn på vei, termin 15.januar 2007. Semi-siddis, (utflyttet bergenser, hva gjør man ikke for kjærligheten?) ;-)

Er heldig, har hatt et "lett" svangerskap hittil, ingen plager, kvalme, skavanker, sære lyster e.l. som man hører om i forbindelse med svangerskap. Føler meg nesten litt snytt. =)

Skrevet

Jeg kvalifiserer vel også skulle jeg tro :-) Er 33 og venter vår første i slutten av februar. Giftet meg for 2 år siden med han jeg traff da jeg var 20, og vi klarte ikke å bestemme oss for barn før nå. Noen er litt treigere enn andre ;-)

Det som er rart er at da jeg var 20 så trodde jeg også at de over 30 var så voksne og litt gamle, nå som jeg er der selv...så føles det ikke noe annerledes enn å være 20. Og det var litt overraskende :-)

Skrevet

Til alle dere gifte jenter:

Selv har jeg vært samboer i 5 år... HVORDAN FIKK DERE HAN TIL Å FRI??

Innerst inne håpet jeg på et giftemål før jeg fylte 30.. Noe jeg drømte om i 20-årene.. Nå er jeg 32.. (I dag faktisk) Og intet er skjedd.:)

Dere har sikkert noen gode råd til en desperat giftesyk jente..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...