Gå til innhold

Erfaringer med Majorstueklinikken?


Tuppen&Lillemor

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle høre om det er noen her som har erfaringer fra Majorstueklnikken?Jeg er 11 uker på vei,og har veldig lyst til å ta ultralyd for å sjekke om alt er som det skal.Snakket med ei dame hos de i dag som jeg følte lo av meg når jeg sa hvor langt jeg var på vei,fikk beskjed om at jeg kunne komme tilbake 18/12?!

Det er kanskje bare hormonene mine som gjorde at jeg ble litt lei meg..hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg kjenner ikke konkret til Majorstuklinikken, men jeg kjenner til "eksperter" som "ler" eller snakker nedsettende når du selv ikke er like drillet i et tema som dem, for dumt!!!!

 

Jeg vil råde deg til å holde deg langt unna steder hvor de ikke respekterer dine bekymringer og spørsmål. Selvfølgelig skal de ta deg alvorlig når du lurer på ting vedrørende svangerskapet!!!!

 

Selv ble jeg sendt hjem fra fastlegen min av sekretærene hans (uten å få snakke med han engang) fordi de påstod at jeg IKKE var gravid (jeg hadde en blødning de påsto var mensen) Sansynligvis brukte de gamle tester, ikke bare var jeg gravid, men utenfor livmor som kan være svært farlig. Får heldigvis oppfølging på Ullevål nå!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er anonym siden jeg ikke hører til her (snuser litt rundt og ønsker at jeg kunne være her). Men altså. Mener å ha lest et innlegg fra et par som fikk en veldig negativ opplevelse med sin ul på Majorstueklinikken. De ble avkrevd penger før de skulle inn. Legen kom ikke til avtalt tid og avbrøt derfor ul altfor fort. Han virket uinterresert og travel og paret følte ikke at de fikk noen kontakt med legen. Siden de allerede hadde betalt hjalp det ikke å klage. Gå for magefølelsen din du. Hvis du ikke møte en vennlig sekretær bør du velge et annet sted. Mulig andre har positive opplevelser med klinikken. Håper de også kan svare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg ringte til Oslo city legesenter med tanke på en tidlig UL, og fikk litt av den samme reaksjonen av sekretæren der som du fikk. Da bestilte jeg time et annet sted (smestad gynekologene), og der ble jeg tatt seriøst og fikk masse informasjon om hva de kan se utover i svangerskapet. Skal dit i kveld! (Jeg er bare 8+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, jeg kontaktet Balder Klinikken i dag og skal dit om 3 uker..synes det er litt lenge å vente da jeg er 11 uker på vei nå-men den som venter på noe godt.. :)

Satt igjen med en god følelse når timen var bestillt,så nå gleder jeg meg masse

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...