Gå til innhold

Noen fra Bergen her da?

*WinnieThePooh*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, eg :) Går på UIB. Du då? Kor langt er du på veg? Las nettopp innlegget ditt over her, håper det går bra med deg no. Eg er ca 4+3. Har ei jente på ni mnd frå før, så det blir ganske tett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig! Jeg går også på UiB! Jeg er inne i sjette uke (tror det blir 5+1...) og dette er min første da :)

Kommet langt i studiet da? Jeg er litt spent på hvordan det her skal gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok fint :) Eg syntes det var heilt supert å studera samtidig som eg var gravid sist i alle fall. Då kunne eg leggja opp dagen sånn som det passa i forhold til formen min. Eg går på master, så eg er ikkje bunden til obligatoriske ting. Blir kanskje litt verre no, sidan vi har ei aktiv lita jente, men det går nok fint. Pappaen har permisjon no, og eg er tilbake for fullt (litt redusert akkurat no...)

Har du tenkt å bli med på bim-treff etterkvart? Ser at det er satt opp eit i Bergen for mars/april/mai-termin. Eg har lyst til å gå, men det er kanskje greitt å venta til det har gått tre mnd. Er litt nervøs for sa/ma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du her i dag også? Jeg skal begynne på master til høsten neste år, men med et år permisjon blir det jo ikke før høsten 08. Det er faktisk obligatoriske fag på master jeg skal ta, så er veldig spent på om jeg takler det å være fulltidsstudent... men jeg har i grunn ikke noe valg, har kun 2 år å gjøre det på på mat.nat! Enten går det eller så stryker jeg. Kjenner jeg er lei av skole nå, og gleder meg til å ha ett år permisjon... Hvilket fakultet holder du til på da? Det er i alle fint å høre at det i alle fall er mulig å kombinere barn og master :)

Det blir ikke noe bim-treff på meg før jeg er heeelt sikker på at dette går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WinnieThePooh: Eg går på HF, og der er det ganske greitt å få utsatt ting. Det går nok fint, du har sikkert godt av litt pause som du seier. Om du er veldig trøytt og sliten under svangerskapet kan du sikkert få ein sjukemelding av legen.

supernanni: Om du ser i den oransje menyen til venstre her, står det BIM-treff, og så går du vidare til treff-sidene trur eg. Der skal det vera ei eiga side for BIM-treff i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!! :)

Vet ikke om du husker meg Frøken Svin, men jeg hadde egentlig litt planer for å være med på BIM-treffet for snart to uker siden, men kunne ikke pga en tann som måtte opereres ut.

Anyway, jeg er veldig interessert i å være med på treff nå, spesielt da jeg fikk vite i dag at jeg var gravid! De snakket om 5-6 uker på vei (jeg tok blodprøve, alle urinprøvene var neg) Alle disse tall pluss tall er ukjent for meg, er ny i gamet og hele situasjonen er veldig surrealistisk..

Jeg går forresten også på HF på UIB. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei PinkyWinky!

Hugser deg frå bli gravid, ja :) Så gøy at du er gravid, gratulerer! Høyres ut som vi er omtrent like langt på veg. Har du fått termin? Eg har ca 26.mai.

Det er snakk om eit bim-treff allereie 29.sep. Synes det er litt tidleg i forhold til kor langt eg er på veg, men vurderer å gå likevel. Skal du?

Artig at du går på HF, kanskje vi kan treffast etterkvart? Dette med graviditet er litt hemmeleg enno, så eg har ikkje lyst til å leggja ut meir info her om kva fag eg tar og sånn enno. Er litt paranoid, og tenker at folk kan kjenna meg igjen og sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. :)

NEi, skjønner godt hva du mener, var derfor jeg ikke skrev hva jeg studerte oxo, dette er første gang for meg så jeg er litt paranoid og nervøs selv..

Treff den 29? Det var jo grådig typisk at det var akkurat den dagen,det er den dagen min samboer har bursdag, vi skal på første legebesøk å sjekke om alt er i orden og vi skal fortelle nyheten til min mor..

Jeg også er litt i tvil mht treff tidlig, men igjen så er det jo stort sett folk i samme båt som jeg ikke kjenner fra før, så det kan vel heller ikke skade.. ;)

Hadde vært morsomt å treffes etterhvert, kanskje i okt/nov?

Jeg har ikke fått termin enda, på blodprøven så de at jeg var 5-6 uker på vei, så april-mai en gang? Skjønner ikke helt de der utregningene jeg.. Fikk siste mens den 23 juli, men tror egentlig jeg må ha hatt ganske sen eggløsning..

Er veldig surrealistisk dette, føler meg ikke gravid ser du..

MEn men, hadde vært artig å "blitt kjent" her inne, med noen som er litt i samme situasjon som meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...