Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er 23 uker på vei. Var veldig trøtt de første 16 ukene av svangerskapet. Har siden da vært den "gamle" jeg når det gjelder søvn. Men siste uka har jeg blitt mer og mer trøtt igjen.. lurer på om det er noe galt eller om det bare er sånn. Noen tanker?
LisaColli Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 det er sikkert ikke noe galt! synes det høres veldig normalt ut.. er trøtt hele året jeg, gravid eller ikke kanskje prøve å få i deg litt vitaminer? ikke vet jeg,hehe
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg tar vitaminer, er 21+4 i dag, men er stuptrøtt til tider... Så det er kommet tilbake her oxo, for de første ukene var verst.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Tror det er helt normalt, helsesøster sa det sist. Jeg har det iallfall på samme måten selv. Trøttheten jeg hadde i begynnelsen har kommet tilbake i fullt monn. Men da får man bare slappe av så godt man kan da
MammaDilla Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Du kan jo få sjekket hb'en din.. Den var plutselig blitt veldig lav hos meg.. Begynte å ta jern tabletter, og er litt mer opplagt nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå