Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er det slik at det er normalt å få kynnere av bryststimulering, og at de etterhvert skal gå over til å bli rier (hvis man er moden)?? Eller er det meningsløst å drive med bryststimulering hvis det bare er kynnere som kommer? Noen som vet? Er bare så klar for rier nå, men kjenner bare at magen stivner og vanlig kynnere som kommer :-(
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Uke 39 nå. Er bare så lei. Det er kanskje du også :-)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Gro Nylander skriver endel om dette i den ene boken sin.. at man kan gjøre det om man er ved termin, men at det helst skal gjøres under overvåkning av ctg første gangen. Dette fordi ikke alle fostere tåler det.. Og det kan føre til en såkallt ristorm... Skal du prøve, så gjør det bare hvert 5-10 min i starten.. reagerer ikke livmoren etter at du har rullet knoppen i ca.10 min, er det ingen vits..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Tror man skal trekke litt i brystvorten som om en baby suger. Holde på til den er stiv og du kjenner reaksjon, så stoppe. Vente 5-10 min og gjenta...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå