Gå til innhold

Gi meg styrke noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mista ALT av energi for tida! Er i uke 36, så det er vel kanskje litt av grunnen... Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst mange som sliter fra uke 36, både m manglende krefter, lite nattesøvn og smerter...

jeg har vært sengeliggende siden uke 30 pga 1000 grunner..har nå 5 dager igjen til termin, men er lovet overtid...tar dag for dag og prøver å tenke postivt...

Skrevet

Er i uke 36 selv og er veldig lei nå...vil gjerne ha babyen ut i dag !

Jeg har vært kjempesprek gjennom hele svangerskapet og gått mye turer/svømming, men kjenner nå at det begynner og bli ganske tungt..sover dårlig om natta og er konstant varm i hele kroppen, kunne tro jeg var i overgangsalderen !

Jeg gjør enda ganske mye husarbeid men det er mest for å få dagene til og gå! synes tiden går treeeeigt nå på slutten.

klar som et egg.!

U are not alone :-)

Skrevet

Huff stakkars deg...ikke så lett nå...Men nå er jo babyen snart på tur ut så kan alt bli normalt igjen:-)

Kaster over all energi som jeg har til overs (det er ikke mye, men kanskje litt)...

Go bedring:-) Skal du til P i morgen? Jeg kommer ikke da hosten ikke er blitt bedre og er blitt forkjølt i tillegg så vil jo ikke smitte dere:-(

Skrevet

mistet min energi totalt for ca en uke siden, rundt uke 31.. leter ennå etter den....

Skrevet

HegePege: tenkte jeg skulle dra. Skal kjøpe noen boller med lokk som er lufttette. Tupperware er bra på det.

Du må ha god bedring! Ikke noe særlig å bli syk i din tilstand:-( Håper det bedrer seg snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...