Gå til innhold

Til dere nygraverte

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare spørre dere. Hadde noen av dere "mensvondt" altså stikkinger i livmoren ved ikm da dere ble gravid. Jeg lurer så innmari på det altså. Vil ikke teste enda, men prøver å tolke alle kroppens tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i dag er jeg over 8uker men huser det veldig godt da jeg begynnet og nærme meg ikm,hadde ikke noen vondt i det hele tatt...var sikker på at jeg ikke var gravid(tok feil heldig vis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har alltid hatt menssmerter fra el startet og til jeg var helt ferdig med mensuken, så en uke "fri" før det hele startet på igjen.. Nå er jeg gravid, endelig, og jeg har fortsatt menssmerter. Jeg er inne i min sjette uke nå med spiren min...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...hvis jeg teller opp har vi altså en med smerter og en uten. Er det rart vi blir gale av disse symptomene! Noen flere som kan "hjelpe" meg :-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde menssmerter i ukesvis med min første - fra ca en uke før ikm. Denne gangen er det litt bedre, men har fortsatt noe menssmerter. Så vidt jeg kan skjønne ut fra det jeg har lest her inne, er menssmerter svært vanlig i 1.trimester - ihvertfall i begynnelsen av 1.trimester. Jeg testet først positivt 20 dager (1,gang) og 21 dager (2.gang) etter befruktning/el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...