Gå til innhold

Gravid utenfor livmor?

Nette2

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fant ut at jeg var gravid forrige onsdag, fredag hadde jeg blødninger om morgenen, og veldige smerter utover dagen. Ble henvist til Ullevål hvor de mente at det hadde sprukket en cyste i eggleder. Jeg var tilbake på kontroll igår søndag og da hadde HCG verdiene kun steget minimalt. Fikk tilbake smertene igår som varte i noen timer. Har hatt minimalt med brun utflod hele helgen.

Legen tror at jeg muligens er gravid utenfor livmor, jeg skal tilbake på kontroll og blodprøvetagning imorgen.

Er det noen som har noen erfaring med dette?

Hva skjer videre nå? er det noen som helst mulighet for at det kan være et normalt svangerskap når HCG kun hadde steget marginalt på 2 dager?

Hva gjør dette for muligheten til å bli gravid i fremtiden?

Jeg er 33 år, har ingen barn og er nå veldig klar for det.....

Jeg blir veldig veldig glad for svar, sitter bare og venter på morgendagen og har 1000 spørsmål og svært få svar......

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei har opplevd noe i den duren jeg også fikk smerter forige søn som fortsatt på mandagen reiste til sykehuset og ble undersøkt der ble det påvist blod i buken og mulig svangerskap uenfor livmora! ble operert og hcg verdiene mine sank men har plutselig begynt å stige igjen! men det er vanlig å bli fulgt opp med blodprøver og hvis det synker av seg selv er det bra hvis ikke så er det forskjellige måter å fjerne det på jeg har hatt dette før å den gangen slapp jegoperasjon men fikk cellegift og oppfølging med blodprøver! men dette er det doktoren som vurderer! lykke til1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...