Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Er det noen her inne som har født i Bodø? Pga av en komplisert fødsel forrige gang, skal jeg føde der. Har hørt mye forskjellig, det meste negativt,,,Noen som kanskje kan avkrefte / bekrefte dette? Vil jo gjerne høre noe positivt og da
Dibber Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Har hatt to fødsler der, og kan bare skryte av englene på fødestua. Har bare gode erfaringer derfra. Veldig koselige jordmødre med godt humør:-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Å så deilig å høre! Gruer meg litt mindre nå. Ser du skal føde om ikke så alt for lenge, Lykke til! Hovedinnlegger
Happy-32 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg fødte i Bodø for litt over 2 år siden og hadde en veldig god opplevelse. Hadde en grei fødsel,men etterpå hadde jeg et stort blodtap. Ble fulgt godt opp, og fulgt nøye med. Nå når jeg skal føde igjen, har jeg allerede 8 uker før termin vært på innskriving slik at de er forberdedt når jeg kommer inn. Alt for å unngå blodtap på nytt. Er veldig fornøyd, og tror ikke du trenger grue deg i det hele tatt. Hyggelige folk som jobber der, og hjelpsomme. Lykke til med fødsel :-)
Tingelingelate med to tomater Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Jeg fødte lillegutt der for 1,5 år siden og kan ikke klage:-) Syns de var kjempeflink, både på fødeavdelingen og på nyfødt medisinsk avdeling:-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 jeg har født to barn der og var veldig fornøyd med hjelpen under fødselen. Intet å klage på. Siden det er stt større sykehus skjer det en del fødsler der og man må påregne å ligge flere på hvert rom, litt dusjkø og unger som gråter. Men det hører liksom med på ei fødeavdeling:) Så bare gled deg til fødselen din, skriv gjerne ned ett "ønskebrev" å sende til avd så vet de hva du vil og okke vil når du kommer:)
bodøjente24-gutt nr2.30/9 Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 jeg fødte min sønn der for 5 år siden, og skal føde nr.2 der også. Har bare gode minner defra. Men du har nok hørt rett når du har hørt mye dårlig om sykehuset i bodø,etter min erfaring og det jeg har fått med meg opp igjennom årene er det mye tull og mye feilbehandling,lite og dårlig helsepersonell,dårlig plass osv osv. Men jeg tror ikke det gjelder føden,for så vidt jeg kan huske har jeg ikke hørt noe negativt om dem. så du skal bare ta det med ro og glede deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå