Vaffern&Bebifisen Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Er det noen her som har noen fine linker til garvid og trening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 dytter opp denne litt, for det lurer jeg på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 http://www.sats.com/no/trening_no/trening_gruppetrening_no/gruppetrening_gravidtrening_no.htm Jeg trener hver dag. Gravid og glad...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 er det noe en absloutt ikke skal trene?? Jeg trener spinning og litt styrke. Må vel etterhvert være litt forsiktig med kiloene jeg løfter, men ellers er det vel ikke noe annet? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss2=3,snart 4 Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Høres her ut som jeg trener skikkelig hardt og er knall sterk, men det gjør jeg ikke!!! har vel kun på 8 kg på vektene... hehe:) Noen som vet om hvilke type trening en ikke skal gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma Mirabell Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 jeg går på vann aerobic( for ikke gravide) og koser meg, tror jeg bebi gjør også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjerte Skrevet 21. september 2006 #7 Del Skrevet 21. september 2006 Ballspill er ikke anbefalt har jeg lest. Men kan ikke si at det er helt sikkert at en ikke bør drive med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå