finetine Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 På fredag skal vi på helgetur med jobben. Det blir en ganske aktiv helg oppe på fjellet. Er sliten og deppa allerede, igår grein jeg av alt. Blir hjemme fra jobb de neste dagene, men kanskje en tur sammen med gode kollegaer kan gjøre godt................ Hvordan syns dere de første dagene på progestan har vært, nesten uten bivirkninger eller....??? Hva hadde dere gjort? Takknemlig for alle svar:o) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Hei finetine ) Jeg har reagert som deg på Progestanen...mange bivirkninger og mye tull...Ikke noe godt nei. Tror bare du må kjenne på hva du tror vil være best for deg. Gjør det noe om det kommer noen tårer sammen med kollegaene ? Eller blir det bare ubehagelig..? Går det an å reise ned igjen om det blir for tøft? Eller skal dere reise langt? Kanskje du kan ha egen bil..? Jeg hadde nok kommet til å reist om det var folk jeg kjente godt og som jeg trivdes med. Da tror jeg, som du sier, det bare blir godt for deg .o) Når har du innsetting? Spennende tider ) Jeg skal i gang med Progynova med en gang mensen kommer, og det BØR den i løpet av uka (*vinker på den* kom hit kom hit!!) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6360248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2006 Takk for godt råd:o)!! Du er alltid så flink til å svare og svarer alltid kjapt:o)! Det gjør egentlig ikke noe om jeg gråter overfor kollegaene, har et godt forhold til alle. Valgte å informere de om at jeg har startet opp igjen siden det her ble litt tøffere enn jeg trodde. Jobber jo som ped.leder i barnehage som deg, og det krever jo sitt som du vet. Måtte bare avlyse foreldremøte (for første gang) imorgen, redd for at jeg bare skal sprute ut........... Tror nok jeg reiser, bare redd jeg skal ødelegge stemningen for de andre men det går nok fint. Hvis alt går som planlagt blir det innsetting tors 28 el fre 29, tjo ho det er jo ikke lenge til:o)!! Sender mensen over til deg nå straks, du kan forvente den om ikke så lenge:o)..... Kjempespennende for deg og, krysser alt for at det skal lykkes! Blir det innsetting i uke 40 da? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6360356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki73 Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Hei igjen... Som du sier har du et godt forhold til dine kollegaer. D gjør deg kanskje godt å komme deg på en tur. Da kjenner man kanskje ikke alle disse ekkle bivirkningene så godt. Utrolig hva man kjenner og føler når man går slik. Jeg for min del merket ikke mye til bivirkninger, tror det jeg kjente var en blanding av det psykiske med dette og medisinene,et salig virrvarr av følelser og hormoner... Jeg tenkte at nå skal jeg være hjemme noen dager etter at vi måtte avbryte forsøket sist. Men jeg karte ikke å gå hjemme, alt ble bare så forsterket av å gå hjemme å deppe. Jobber på skole og dagen går unna som bare d, så for meg var dette d rette. Vi er så forskjellig så du må bare kjenne på hva som blir rett for deg;)) Håper du kommer deg litt ovenpå snart. Unn deg noe nå som du har tenkt å være hjemme,d pleier å hjelpe. Jeg har handlet som en gal i det siste,men gleden er ganske kortvarig da..så kanske ingen god ide. Hva med en time til aromaterapi eller lignende? Tenk positive tanker vennen!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6361460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2006 Takk for det:o)! Det hjelper å unne seg noe, ihvertfall litt:o). Handlet inn scrapbooking ting igår for 1500,- kr hihi så nå skal jeg snart igang igjen med å lage kort. Veldig koselig egentlig, du blir såpass konsentrert at du får tankene over på noe annet. Du har sikkert rett i at det er en blanding av psyke og kropp, det er jo ikke så rart om psyken sier ifra til slutt. Aromaterapi var en topp ide, det er jo superdeilig! Det har alltid hjulpet å gå på jobb tidligere så tror jeg prøver å bli med på turen.................... Men er veldig mye mer sliten den her gangen, er som å ha vært oppe hele natta mens jeg egentlig har sovet mye. Følelsene er litt mer under kontroll idag hihi............. Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6368252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Hei igjen finetine! Ja du gjør lurt i å reise på tur. Sikker på det blir koselig ) For min del blir det forhåpentligvis innsetting i uke 40. Hvis ikke da mensen blir enda mer forsinket. Men den kommer nok i løpet av uka. Takk for forsendelsen, men jeg har ikke mottat den enda ;o) He he. Jeg tenkte jeg skulle ha akupunktur før og etter innsetting denne gangen også, men jeg fikk en mail av akupunktøren min og han skal ha høstferie i uke 41...Så her MÅ mensen bare se til å komme altså!! Ellers "mister" jeg aku-en. Men det får bare bli som det blir. Om det ikke blir akupunktur, så har jeg jo blitt gravid før UTEN, så....... Du ligger vel en ukes tid før meg du da, sikkert... Kanskje vi får ruge sammen i en uke? Jeg er iallefall den første til å understreke at hormoner er tøft å hanskes med i barnehagen.... Ikke bare blir lunta kortere, men følelsene svinger som en jojo - ikke enkelt! Da har vi det nok tryggest hjemme, ja...... ha en riktig fin dag ) Klemmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6368508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. september 2006 Hei Lenn:o) Oj, så spennede da er du bare en uke etter meg i løypa! Får håpe på at mensen dukker opp slikat du rekker akupunktur, mange som har hatt gode resultater med det. Leste i KK tidligere i sommer at det nå skal forskes på vitenskapelig om akupunktur øker sjansene, og at det i så fall vil bli noe som tilbys alle som skal til assistert befruktning. det er jo kjempebra!! Veldig koselig om vi blir rugere sammen, ikke lenge igjen nå for noen av oss. Er superspent på UL på fredag, det er jo der det har stoppet opp tidligere, men med så store doser hormoner som nå må det jo bare gå veien:o)!! Føler akkurat nå at jeg kanskje har det tryggets hjemme frem til fredag. Så får jeg heller være med på tur, tror den vil gjøre godt. Blir så mye styr hvis jeg må rokkere på vakter også for å få til UL fredag. Da er det nesten bedre at de må gjøre det fordi jeg er borte. Kommer sikkert til å være ganske fraværende på fredag uansett, og det gagner ihvertfall ikke barna.......... Ha en fin dag du også)............................. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6360202-tur-med-jobben-samtidig-som-jeg-starter-med-progestan/#findComment-6368711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå