Gå til innhold

hadebra forlkens;)


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei! God tur..... hehe... kommer om to dager jeg.... eller er det i morgen...? nå ble jeg litt usikker her! Ja ja, sees snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre:-)

jeg kommer etter om to uker.. snart det nå.. gikk litt i surr med tellinga her.. men men..:-)

 

velger å gå videre når jeg er i min 13.uke.. dvs 12+0... ser det er flere som tolker dette ulikt.. jeg vil over så fort som mulig.. og jeg er jo i min 13.uke, så da må det vel være greiot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke flere måter å tolke det på enn en...men er jo en del som missforstår litt da;)

 

1 tri er til og med uke 12 og 2 tri fra og med uke 13...

 

altså er du i 1 tri til og med dagen du er 11+6 og så dagen etter, når du er 12+0 er du inne i 2 tri;)

 

Så du har forstått det helt rett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 3 juli. Har da talt meg fram til at jeg var 11 fulle uker i dag, og at i morgen da vil bli 11+1. Var hos legen i dag, og han sa jeg var i begynnelsen av uke 12. Mener han da 11 uker og snart en dag da eller?! Jeg trodde jeg hadde skjønt dette men nå ble jeg usikker. Jeg har uansett begynt på min 12 uke, det forstår jeg, men om legen mente at jeg har begynt på 13 uke? Noen som skjønner hva jeg mener??1 :--)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...