februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 I dag ringte de fra føden og lurte på hvordan det gikk? Er i uke 16 og ble litt overasket:) Hun damen som ringte ville at jeg skulle ringe henne etter ul 10 okt og avtale dato for ks.... Trodde ikke en fikk dato før mot slutten jeg...kjempe glad nå
jools Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 hei,kan jeg spørre hvorfor du får KS? Jeg ville søke fordi forrige fødsel var et mareritt,som endte i totalruptur(39cm rundt hodet..).Men ble bare avfeid med at hver fødsel var ulik.Jeg grein resten av dagen etter den beskjeden.Trodde jeg kunne bestemme litt selv.
Kris. Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 heia norge, blir sint........ synes det skal tas hensyn, men informere også, men til syvende og sist skal det være kvinnens valg!!
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 18. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2006 hei, har et haste ks og et planlagt fra før og her i trondheim får du ikke prøve på fødsel etter 2 ks:) Syns dette er helt greit da jeg hadde en fæl opplevelse ved første fødsel og en fin opplevelse med planlagt ks:)
Faylinn Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Ikke gi deg med det, jools! Noen ganger må man ta kontakt med flere instanser i helsenorge før man får hjelp, og fødsler er sikkert intet unntak. Jeg har en venninde på vestlandet som hadde fødselsangst, og hun fikk tilbud om ks tidlig. Dette og lange, fine samtaler med jordmor gjorde faktisk at hun kom over angsten og bestemte seg for en vanlig fødsel, som gikk fint. Når 1. gangskvinner med angst får ks, må jo kvinner med vonde opplevelser få det også, det er jeg helt sikker på! Stå på! Som de sier på forum for barnløse: det er de som ikke gir seg som får hjelp.
Juliemamman Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Jøss, hvilken service ! Hvilket sykehus bruker du?
jools Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Ja.Må vel spørre litt flere kan jeg tenke meg.ble bare så paff av å bli avfeid så lett. Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå