PetraAmanda Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Hei jenter! Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon og triste følelser. Har nå prøvd mer eller mindre intenst i et år og ikke noe skjer. Men egentlig er ikke det det verste, det verste er at jeg har så innmari på følelsen at vi ikke kan få barn med naturmetoden. Min kjære vil over hodet ikke høre når jeg kommer med min bekymring. Han er overpositiv og sikker på at nestegang så går det så bra så. Egentlig er jo det bra at en av oss er positive, men han vil ikke høre på meg en gang, og jeg trenger en som hører og deler min bekymring litt. Derfor skriver jeg her da. Gynekologen har sagt at det ikke er noe innlysende ved meg som tilsier at jeg ikke kan bli gravid og hvis det ikke har skjedd noe til jul skal vi til utredning på nyåret - så det skjer jo noe. Føler meg bare så ensom med alle bekymringene og eltester og temp.målinger og grublerire. Er sammen med en som gjerne har sex 10 ganger om dagen også da, så for han er det ikke noe problem, alltid klar han. Jeg derimot føler nå et evig "vær klar"-press hver gang den idiotiske el-testen er positiv. Har tatt pause en pp, men det hjalp ikke!! Ble jo bare superstressa av å ikke vite!! Stresser unødvendig mye, men tror liksom det hadde vært mindre stress hvis jeg hadde delt det med noen. Nei, dette ble langt og trist, men jeg er nå litt trist da og det føles godt å ha sagt det til noen - selvom kanskje ingen leser dette Lykke til alle sammen, skal sende masse tanker til dere alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6359870-lyst-til-%C3%A5-gi-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
starfire Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 *legger armene rundt deg* LIlle du, da. *graater en skvett for deg* Jeg tror vi alle trenger noen som bare kan hoere paa oss av og til. Noen vi kan syte og klage til, noen som forstaar og er der for oss. Jeg er veldig god til det. Mange av mine venner bruker meg som sin "psykolog" fordi (ikke for aa skryte meg selv opp i skyene) men jeg har evnen til aa bare lytte uten aa komme med raad foer noen ber om det. Syns mannen din burde vaert litt mer sensitiv overfor din bekymring, jeg. Naa vet ikke jeg hvor gammel du er, men det er jo en reell bekymring om det er noe galt. Jeg tror samtlige inne paa dette forumet har tenkt den tanken. Synes ogsaa gynekologen din sloeser med tid. En venninne av meg hadde problemer med aa bli gravid, og da de hadde proevd aktivt ett aar sendte legen henne til utredning. Press legen din litt og si du vil til utredning NAA. Gi lyd fra deg, da, saa jeg faar vite naar du foeler deg bedre. Klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6359870-lyst-til-%C3%A5-gi-opp/#findComment-6360224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetraAmanda Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2006 Takk! Det var akkurat det svaret jeg trengte!! Føler meg litt bedre allerede. Blir nok i bedre humør igjen snart, blir bare litt mye innimellom. Skriver igjen om ikke så lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6359870-lyst-til-%C3%A5-gi-opp/#findComment-6363174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå