susse Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 I dag har vi vært gift i to år Litt kjedelig da jeg sitter hjemme og han er på jobb i Nordsjøen og kommer ikke hjem før på onsdag. Men for ikke så lenge siden kom det to nydelige roser på døren
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Åh, så koselig det hørtes ut med roser på døren:o) Kjempesøt mann du har, da:o) Gratulerer så masse med dagen til dere begge:o)))
lengsle Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med dagen, Susse! Og han savner deg selv om han jobber og har det travelt, det er det jo ingen tvil om! Håper du har det fint resten av kvelden.
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med dagen, Susse! Romantisk mann du har!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med dagen susse! Så koselig at mannen husket deg på dagen !
susse Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 Tusen takk jenter. Ja jeg har verdens beste mann. Nå sitter jeg bare å lurer på hva jeg kan kjøpe til ham. Han har vært så fantastisk i den tiden jeg har vært igjennom nå og har lyst til å gi ham noe for at han skal se hvor mye jeg setter pris på det. Tar i mot forslag med stor takk
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer masse med bryllupsdagen!!!! Hva slags interesser har han da? Og har han noen drømmer fra barndommen som han ikke fikk oppfylt? Jeg ga min mann ett sverd og medlemskap i en klubb han lærer å bruke det, det var hans barnedrøm :-) Så gi ham noe han ikke venter av deg, noe som han liker men ikke vet han kan få... :-)
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Gratulerer med dagen, Susse! Så søtt med roser på døra! Vi glemte vår toårsdag i august, vi...mannen min kom på det en uke etter..Da lo vi godt av oss selv! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå