DiddiDaddi Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Bare lurer på hvilken dose dere har stått på? Har stått på 1/2 tbl x 3, men hadde bare litt effekt noen timer etter hver tbl, og ringte derfor gynekologen på sykehuset for å høre ang doseendring. Snakket med en lege som jeg forsto veldig lite av hva sa (snakket bittelitt norsk), og tror ikke hun forsto meg så godt... Har bare hatt sterke regelmessige kynnere, ikke effektive rier, og spurte henne derfor om det var greit å ha det sånn som jeg har det nå (mindre regelmessig, ikke så sterk, men fremdeles utrolig mange i hvile og selvfølgelig i aktivitet), men det fikk jeg ikke noe svar på. Jeg hadde lyst å prøve 1/2 tbl litt oftere, men hun mente 1 tbl x 3 var neste steg. Litt forvirret og fortvilet...ikke vet jeg om jeg virkelig trenger å ta flere, eller om det er greit å ha det sånn som jeg har det, også lurer jeg på hvilken dosering som er best. Tenkte hvis jeg tok 1/2 tbl oftere slapp jeg unna bivirkningene, også fikk jeg effekt litt oftere. Noen som kan si nå om hvorfor de tok Bricanyl tbl, og hvilken dosering de hadde. Takker for svar ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6359723-dere-som-har-st%C3%A5tt-p%C3%A5-bricany-tbl-lurer-p%C3%A5-noesamme-som-skravlesiden/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå