Gå til innhold

Rikshospitalets slankekur


78brud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk den igår av min søster. Søkte litt på nettet om den, dukket opp en link der do jenter hadde prøvd den. Man går visst garantert ned ca. 7 kg men mange går fort opp igjen så det gjelder å holde vekta der ;) Jeg skal prøve den selv om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rikshospitalets slankekur kommer ikke derfra...såvidt legen min kunne bekrefte. Gikk på den i 9 dager, da måtte jeg gi opp pga at beina mine ikke bar meg nesten..fikk ikke i meg det jeg skulle ha. Gikk riktignok ned 7 kg, men de kom kjapt tilbake når jeg begynte å spise vanlig mat.. Vil si det er mye strev til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Den heter rikshospitalets, men er bare bogus. Har prøvd den, og den virket ikke, og var dessuten veldig tullete og uvitenskapelig, f eks målte man opp mengder i kopp, ikke gram. Bare tull, og helt feil og merkelig balanse i næringsstoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg går på den kuren nå . Er på dag 9 idag å har gått ned 6kg. Er ferdig på søndag.

Jeg synes det er en grei kur selv om jeg vet at den ikke kommer ifra noe rikshospital. Man får i seg minimalt med karbo å det er det som er viktig under en diett. Jeg skal over på lav karbo kost etter denne kuren slik at jeg klarer å gå ned enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hei, når det står . 2 skiver kjøtt (85g) er det da 85g til sammen, eller 2 skiver på 85g hver? Skal jeg koke grønnsakene? (er litt spesiell smak på rå rødbet...) Håper du kan svare meg på dette. Finner det ikke noe sted på nettet.

 

Mvh Gina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

jeg gikk på den. begynnte når nurket var 5 mnd. hadde gått ned 30 kg når hun var 8 mnd.

 

men nå orker jeg ikke verken å se eller smake på den:)

men den virker ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...