Gå til innhold

Hjelp! spotting/småblødning


Sweet tooth

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har erfaringer med småblødninger/spotting tidlig i svangerskapet? Jeg er ca. 7 uker på vei og har de siste to ukene hatt småblødninger innnimellom, stort sett ikke mer enn at det kommer friskt blod på papiret når jeg tørker meg, men nok til at jeg blir veldig bekymret. Var derfor på tidlig UL forrige uke og da mente legen alt så bra ut og at det var veldig gode sjanser for at alt ville gå bra. Men, jeg har fortsatt å blø, og i dag har jeg blødd litt mer enn tidligere...Har ikke vondt i magen. Blir skikkelig nervøs av dette, er så redd for at det skal gå galt. Hadde det ikke slik i forrige svangerskap....Noen trøstende ord der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du,

 

Har hatt en del spotting jeg også. Brunlig utflod, men ikke noe friskt blod. Var også på tidlig ul (er 6+5), og da legen så hjerte slå, og at alt så bra ut, kunne de ikke forklare spottingen. De sa at hos noen er det helt normalt det også. Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke nølt med å ringe legevakten. Gjorde det selv i forrige uke, og var fint å få kunne prate med en gyekolog. Eventuelt så tar de deg kanskje inn til UL igjen? Mens om sagt, hvis du nettopp har vært på UL og det så bra ut så er det helt sikkert det! Har hørt om mange som har blødd i hele svangerskapet og likevel har det gått bra :) Trori kke det finnes noen fasit, vi er alle forskjellige :) Dette går nok bra!! Men ....ring legevakt i kveld og forklar deg, så får du nok snakke med en vakthavende gynekolog :)

 

Lykke til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sitronelle, takk for støtten! Jeg har snakket med gynekologisk poliklinikk tidligere i dag, der jeg tok UL forrige uke, og de sa jeg skulle ta kontakt igjen med de dersom blødningene økte eller vedvarte. Dersom jeg fortsetter å blø i morgen tror jeg at jeg ringer de en gang til og får satt opp en time til UL...de har heldigvis vært veldig hjelpsomme på sykehuset. Godt at du fikk bekreftet at alt var bra i din mage!! Må også være mye bedre med brunlig utflod enn friskt blod, blir så redd for at blødningene skal øke...Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...