Gå til innhold

Når ble snittet deres hudfarget?

Anbefalte innlegg

Jeg tok keisersnitt for snart fire måneder siden, og det er fortsatt rødt og stygt. Før eller siden skal det da bli hudfarget og mindre synlig? Jeg har fjernet føflekker tidligere og sydd, og disse arrene er ikke særlig synlige. Håper det samme skjer med keisersnittet. Hvor lang tid tok det før deres keisersnitt ble hudfarget? Er klar over at dette er individuelt, men synes det tar forferdelig lang tid da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6358966-n%C3%A5r-ble-snittet-deres-hudfarget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt har fått normal farge igjen, men jeg kan jo fremdeles se "stripa" i dagslys og kjenne at det er arrvev under huden der.

Men fargen er fin, og det har den vel vært siden 12-13 måneder etter "fødsel". (Av noen grunn kaller jeg det det, hm.)

Arret mitt er fremdeles veldig mørkerødt og stygt. I tillegg ligger det liksom en hudfold over arret- ikke pent. Jeg prøver å trene, men magen er ikke slik den var før.

Jeg hadde et hastekeisersnitt for snart 8 md siden..

Annonse

• 4 måneder senere...

Lurer på om mitt alltid vil være rødt jeg... Er snart 3 år siden, og ca halvparten er fint; en hvit smal stripe, men resten er fremdeles rødt... Ha litt fett/hudfolder som henfger over, kanskje det er derfor? (Litt tykk ennå...) Blir spennende å se etter nestemann som kommer til våren!

9.5 mnd siden ks og det er fremdeles lyserødt.

Tar ganske lang tid for de fleste før arr blir hudfarget så jeg gidder ikke tenke noe mer på det. Det er langt ifra stygt sånn, og det er jo bare mannen som ser det.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...