Gå til innhold

Lillehammer treff, onsdag kl 18:00. Håper flere kan da!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi flytta treffet i håp om at min og februar sin innsats gir resultater her :-) Håper mange kan komme!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ojj så det nå:) kl seks er bra! fortsatt på blåmann? skal dere spise middag der? kjempe god mat der, litt dyrt men verdt det:)

Skrevet

Vi spiste sist på Egon hvertfall.. Vi kan godt det da, er jo koselig det.. "maule" mens vi skravler :-) Så bra det passa for deg også!!! kl 18 på blåmann ja.. :-)

Skrevet

Hei!

Kan jeg komme også? - Selv om jeg ikke flytter riktig enda? Skal på UL på Lillehammer i morgen og blir trolig der til sent onsdag, så hadde vært hyggelig å hilse på dere!

Skrevet

Ja, så klart!!!!! Så moro!! Det er jo kjempekoselig om du vil bli med oss allerde nå.. :-D Så får vi hilst og kan klage med høygravide mager sammen på nyåret.. hehe... :-) Helt kanon... ! da er vi fire stk..tjoho!

Skrevet

Det var hyggelig å høre! Men må ta ett bittelite forbehold tilfelle jeg må reise inn litt tidligere pga. en prosjektoppgave.. Men mest sannsynlig dukker jeg opp - spent og nervøs:P

Skrevet

Jepp, jeg har msn. Adr ligger på 2.trim mail-lista.. Har ikke så lyst til å legge den ut her..

Skrevet

Okei.. prøve å søke litt jeg da.. så kan vi jo holde kontakten via der om du har lyst da?

Skrevet

eh... gav opp.... xxxxxxxx antall tusen treff når jeg søker.. hehe.. :-)

Du kan jo sende en mail til meg på [email protected], så kan vi utveksle adr der.. bruker ikke den som hovedmail, så er ikke så farlig :-)

Skrevet

Har svart, og lagt deg til :-)

Men får ikke deg opp som online enda ser det ut til.. :-)

Skrevet

Artig at vi blir flere! Blir gøy å høre hvordan det gikk på UL Kaja, skal selv i morgen (på Lillehammer også), så er sikkert i fyr og flamme når vi møtes i morgen.

Gleder meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...