JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner ikke hva jeg driver med jeg, glemmer hva jeg skriver før jeg er ferdig, holdt på å tenne på huset istad fordi jeg glemte å skru av plata (igjen, tredje gangen på et par uker..) Glemmer snart mitt eget navn fordi jeg tror jeg heter simsala=) hihi, på tide å komme seg vekk fra skjermen snart kanskje??? Det eneste positive er at jeg glemmer å ha lyst på røyk, for jeg har akkurat slutta, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 he he he, jeg kjenner meg igjen. Holdt på å sette fyr på huset for noen dager siden ved at jeg glemte at jeg kokte en smokk, slik at hele smokken smeltet med tilsvarende vond lunkt og røykutvikling i huset. Regner med at en har såpfass mye annet å tenke på i forbindelse med graviditeten + at en er mer sliten, slik at en blir litt mer glemsk. Bra du har sluttet å røyke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doble Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 He he. jeg var skikkelig surrete hele graviditeten jeg, sist:) Plater var jeg en mester til å glemme:§ går over etterhvert...Men så kommer ammetåka da.. hi hi. Kos deg med graviditeten! Er på Bli gravid jeg ennå, men håper på å komme snart over i 1.trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå