Gå til innhold

Så lei meg - har visst fått bekkenløsning:-(

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært hos fysioterapeut og fikk beskjed om at de vondtene jeg har hatt de siste par ukene er bekkenløsning... Ble så lei meg, satt bare å gråt i bilen etterpå før jeg klarte å kjøre hjem.

Noen som har noen tips om hv som hjelper // ikke gjør det værre enn det må bli?

Snufs

Fortsetter under...

huff syns synd på deg:(

jeg har også bekkenløsning. De beste og viktigste rådene jeg fikk var:

1: aldri stå på ett bein når du skal kle på deg,sitt når du tar på bukse sokker osv.

2: Løft aldri noe tungt opp fra bakken/gulvet

3: Ikke sitt med bena i kryss,og unngå å sprik med bena,altså sitt med bena samlet.

Jeg har prøvd å følge disse så godt det lar seg gjøre..

Det har ikke blitt verre etter jeg ble 100% sykemeldt,men det kommer sikkert ann på hva slags jobb man har..

håper noe av dette hjalp:)

har åsså bekkenløsning, og det e ikkje nåkka arti å få...Men lite man kan gjøre me det....Ikkje så mye anna førr mæ å gjøre enn å holde mæ helt iro...Skal ingenting tell før æ e helt ødelagt...Men prøve å gå ett par småtura om dagen....Det e vesst sunt, men ikkje overbelast dæ!

Ikkje vær lei dæ...Detta går så bra så!

Har også fått bekkenløsning. Jeg føler virkelig med deg.

Trodde jeg var blitt bedre på lørdag og sendte mannen min og eldste sønnen vår på kino. Jeg var helt sikker på at jeg fint skulle håndtere vår andre sønn på 1 1/2 år alene.

Når de kom hjem igjen var jeg helt ødlagt igjen. Det bare etter å ha løftet tassen vår ett par ganger..

Jeg er utålmodig og vil bli frisk nå!! Har tusen ting som venter på jobben :-(

Lykke til ihvertfall. Håper du og oss andre blir bedre snart..

Annonse

Æsj, det er ikke noe moro! Jeg er 25+6 nå, og har vært 100%sm i nesten 2 mnd allerede.. Fryktelig kjedelig beskjed å få. Jeg vil si at det beste rådet jeg har fått fra min fysioterapeut, er å ta hvilepauser _før_ det blir vondt. Legge seg nedpå et kvarters tid et par ganger om dagen, slik at kroppen får litt hvile før det er "for sent". Det er absolutt det vanskeligste rådet å følge også, synes jeg..;) Er liksom det psykiske som var og er største utfordringa; det å faktisk ta tilstrekkelig hensyn til det. På den måten kan det hende du slipper at det blir altfor ille. Dessuten synes jeg det fungerer greit med lett bevegelse/trening (gange/småjobb/rotasjon) i varmt basseng, fysioterapi og akupunktur.

Ellers prøver jeg å høre på råd fra andre som er litt lenger i "løypa" enn meg; å klare og kose meg med å være hjemme (ikke få dårlig samvittighet og negativ tankegang) - nyte det å ha fri alene, lese bøker og kose meg! Masse lykke til, detta går bra, skal du se!:)

Gode klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...