Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 kan jeg kalle barnet det om det blir en gutt?? eller hva er deres mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Syns det var litt rart... Narve eller Marvin heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Tenker bare på Marve Fleksnes jeg da... og det er jo ikke akkurat toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 nei det syns jeg ikke var så fint, det finnes jo så mange andre fine guttenavn og velge mellom, ingen andre du syns er fine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Tenker bare på Marve Fleksnes når jg hører navnet.. Fleksnes er morro, men liker ikke navnet! Margido Mindor Arve ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå