Gå til innhold

Noen som kjenner til norske nettbutikker som selger t-skjorter med påskrift ala "Jeg skal bli storebror"

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med å lage en selv? Jeg kjøpte billige T-skjorter på Cubus og lagde en "Tante Maya"-t-skjorte til søsteren min for litt siden. Kjøpte relief-tusjer/maling/hva-pokker-er-det-egentlig (?) på hobbyforretningen. Ble kjempefint :) De skal visst holde seg i vask på 30 grader. Vasket en på 40, og det gikk dessverre heller dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget selv. Holder seg ganske lenge selv om jeg vasker på 40 grader. Jeg har skrevet på barnas klær og så skrev jeg initialene mine på ene boxer`n til mannen min. Hi-hi!

Heter Fashion fabric paint.

Moro å skrive på bodyene til barna, for dem bruker de ikke så veldig lenge før de vokser ut av de. Da kan man skrive akkurat det man vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde selv, der jeg skrev jeg skal bli storebror på. Men jeg brukte stoffmaling da, ikke de pennene. Og så lagde vi håndavtrykk og fotavtrykk på ryggen, og så fikk sønnen min male litt selv på armene. (Han var 14 mnd da) Det ble kjempefint, og den tåler godt vask på 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...