babba78 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hei!!! Bare lurte på om noen vet om butikker i Stavangerområdet som har OK mammaklær?
nutri Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Har ikke vært innom selv ennå, men flere gravide venninner i Stavanger har snakket mye om Bitten i stv sentrum. Husker ikke gatenavnet, men tror den skulle ligge i samme gaten som Rom for Mer- butikken og Surfsentrum.. Mye bra i butikken, men ene butikkdamen kan visst være ganske overhjelpsom (les: pågående) :-)
nutri Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 kom på at jeg leste nettopp i avisen om en ny butikk som har åpnet ved Breiavannet, i tidligere resturantlokaler. .... den må jeg sjekke ut.
Hanne og jentungen Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg syntes Hennes hadde ganske godt utvalg jeg:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 UNO har også mye klær som kan brukes har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Hei. Den nye butikken ved Breiavannet heter Mamasita, tror det skrives sånn. Har en del fint, og får stadig inn nye klær. Bittens har også en del klær, men som andre nevnte her, så er de ganske pågående i sin iver etter å få solgt klærne til deg.... Ellers så har jo Polarn o pyret litt mammaklær. Lindex på Arkaden. H&M. Tror også at Intel i Magasin Blaa har litt.
MKS mor til 2-tette Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Hei på deg Du har mamasita (www.mamasita.no) ved Breiavannet. Så ser jeg noen nevner Bitten og Hanne. I tillegg har du jo H&M og Lindex. Lykke til!
babba78 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2006 Tusen takk for gode tips!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå