Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 øverst opp i magen? begynte på lørdag med kjempe vondt fra midten av magen og mot venstre, men i går var alt bra.. litt sånn stikkende smerte inni mellom bare og i dag føles det veldig ømt egentlig langs ribbena hele veien.... klarer likosm ikke helt å t apå det som er vondt, noen ganger føles det som at det er ribbena som er ømme andre ganger mer en sånn stikkende sviig i magen rett inder ribbena. eller bare magevondt, og midt mellom ribbena men nå rjeg klemte der så føltes det som at babyen lå å presset der. men det sklavel være sånn? er i uke 33 i dag.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Har hatt det slik i mange uker jeg.. Og har blitt fortalt at det er helt normalt. Magen (livmoren) er på sitt høyeste og alt presses oppover. Er spesielt vondt der hvor bh-en sitter og ribbena.... **termin 25.10*
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 ok, godt å høre. men har ikke vondt så høyt oppe da, bare akkurat i kanten nedest på ribbena og helt øverst i magen... klarer liksom ikke å forklare helt hvordan vondt, noen ganger skytesmerte, mageknip liknende, sviende og øm smerte,... vi skl agjennom litt avhvert altså.. men ikke alene om det da hvertall og det er jo flott:)
Tess30 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 åhh godt å høre at flere har det sånn.....
suna-78 Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Ja! Her er en til , det er normalt. Har hatt det sånn en uke eller to. Er 34 uker på vei ; )
OktoberTussi Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg er mye øm øverst i magen innunder ribbeina. Det er ungen som presser på - utrolig ubehagelig. Er i uke 38.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 hos meg varte denne ømheten i ribbene i ca 1 uke. trøst dere med at når hodet til barnet er festet går det over...hvertfall for meg.. uke 37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå