Gå til innhold

En liten vri, hvor SENT har dere testet positivt ved graviditet? *deppa*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg på å!!!!

Testet også med CB digital og fikk det teite svaret! Har overhodet ikke noen forvarsler om at TR er på vei så føler jeg fremdeles kan håpe bittelitt (sikkert dumt men...)

Lurer på om det kunne vært lurt å prøvd med en annen test.. vanlig CB feks?

ja, ville egentlig kjøpe vanlig, men apoteket var utsolgt, og andre apotek er laaaangt borte. Har også et liiiiiite håp selv om jeg vet det er dumt. Håper NOE skjer vertfall, er så slitsomt å gå slik å vente..!

CB Digital er veldig pålitelig.Men den trenger mer HCG for å kunne slå ut.så ville tatt en ny test om ett par 3dager om tr ikke er kommet ennå.

det er mangen som ikke får positivt svar før etter 1 - 2 uker også.men de fleste får det vel rundt IKM.lykke til :)

hei jenter:)

jeg testet negativt dagen etter IKM.. så hold motet oppe:)))

jeg fikk ikke posetiv test før 4 dager over IKM, men da var den skikkelig knall også..

så det er fortsatt håp så lenge tr holder seg borte:)

lykke til, krysser fingrene for dere, så sender jeg litt ekstra babystøv******

Annonse

Jeg er i akkurat samme situasjon, IKM var på torsdag i forrige uke, men alle tester er negative og TR er borte vekk. Det er skikkelig irriterende å ikke vite! Liten trøst er det jo at det kan ta opp til to uker etter IKM med positiv test... ooe, jeg vil vite ja eller nei nå, ikke om en uke, sutre sutre

Er det sant??

Jeg trodde virkelig man testet positivt ganske kjapt etter IKM jeg.

Har også Ikm idag, og testet negativt.

Selv om det ikke er så viktig at jeg blir gravid nå (2pp), så hadde det vært en lettelse å sett at jeg var normal nedetil;)

(hvertfall enn så lenge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...