Gå til innhold

farge håret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være skadelig for babyen hvis jeg farger håret mitt.... ?kjøpt farge i dag... så kom jeg på at jeg en gang hadde hørt at en skulle holde seg unna hårfarging når en går gravid... eller var det hårbleking... hmm... noen som vet noe om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er overhysteri og at det ikke skal være skadelig. Har selv gått til frisør og farget/lysnet håret hver annen måned. Man må da kunne pleie seg selv.. Aldri i livet om jeg lar etterveksten bare gro ut...

*termin 25.10*

Skrevet

Jeg er ingen frisør, men har stripa håret og tatt etterveksten gjennom hele sv.skapet. Alle venninnene mine har gjort sånne ting tidligere..Spurte også frisøren min om det var farlig for baby, og hun spurte også selgeren sin om det kunne være skadelig, og de mente NEI begge to. Det som har skjedd med meg nå er at håret mitt har brukket pga bleikinga, og da fikk jeg helt fnatt.. Muligens det kan være pga hormoner og sånn når man er gravid, for det skal jo ikke skje at håret brekker av sånn....

Skrevet

Jeg farget håret nettopp, og har termin 5.okt! det er IKKE farlig! Det var helt Kanon for meg å freshe meg opp litt før gutten kommer ut!...

Skrevet

Jeg begynte å gå til frisøren for å farve håret der i stedet for hjemme. Fargene de har der er mildere, fordi frisørene skal jo tåle å jobbe med dem mange ganger dagen. Så slipper jeg å stå på hodet over badekaret når alt skal skylles ut også. Frisører mener at det er trygt.

Skrevet

tusen takk for svar :) føler meg lissom så shabby... litt deilig å friske seg opp litt ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...